• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bezrecepšu medikamentu reklāmu komunikācija. Grindeks un Nycomed reklāmu analīze

Thumbnail
Открыть
309-15716-Jakutavica_Sandra_sj07006.pdf (1.043Mb)
Автор
Jakutaviča, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2010
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs veltīts tēmai par bezrecepšu medikamentu reklāmu komunikāciju, noskaidrojot kā reklāmā pausto informāciju pārstrādā patērētājs. Tiek apskatīta sociālā mācīšanās teorija, kognitīvā disonanses teorija un informācijas apstrādes procesi. Darbā izmatota bezrecepšu medikamentu mērķauditorijas anketēšana, Grindeks un Nycomed televīzijas un drukāto reklāmu kontentanalīze, kā arī interneta komentāru analīze, lai noskaidrotu sabiedrības daļas nostāju un uzskatus par bezrecepšu medikamentu reklāmas nozīmi un jēgu. Darba mērķis – izpētīt sabiedrībai paredzēto bezrecepšu medikamentu reklāmu komunikācijas procesu un praksi, noskaidrojot pastāvošos iespējamos trūkumus un uzlabojumus komunikācijas efektivitātē. Darba apjoms – 67. lpp., attēlu skaits – 27, pielikumu skaits – 12. Atslēgvārdi: bezrecepšu medikamentu reklāma, mācīšanās, kognitīvā disonanse, komunikācija, Grindeks, Nycomed
 
The bachelor’s work devoted to the theme of non-prescription medicine advertising communication to clarify how consumers process information from advertising. The work examines social learning theory, cognitive dissonance theory and information handling process. The paper reviewed non-prescription medicine target audience inquiry, content analysis of Grindeks and Nycomed television and press ads, internet commentary analysis to find out part of societies point of view about non-prescription medicine advertising role and meaning. The goal – to find out for society provided non-prescription medicine advertising communication process and practice, to clear up existing probable shortcomings and improvements for communication effectiveness. Working amount is 67 pages, image number - 27, appendix – 12. Keywords: non-prescription medicine advertising, learning, cognitive dissonance, communication, Grindeks, Nycomed
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18485
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV