Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBaranovska, Līgaen_US
dc.contributor.authorKārkliņa, Agitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:33Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:33Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16033en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18489
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Sociālā mārketinga pielietojums un ietekme smēķēšanas ierobežošanas aktivitātēs – brīdinošo fotoattēlu ieviešana”. Bakalaura darba mērķi ir izpētīt sociālā mārketinga pielietojumu smēķēšanas ierobežošanas aktivitātēs Latvijā, noskaidrot mērķauditorijas attieksmi pret brīdinošajiem fotoattēliem un novērtēt attēlu ietekmi uz smēķēšanas samazināšanu vai pārtraukšanu. Izvirzītā hipotēze - brīdinoši fotoattēli uz tabakas izstrādājumu iepakojumiem ietekmē smēķētāju nodomus samazināt tabakas patēriņu vai pārtraukt smēķēšanu – pētījumu rezultātā tiek apstiprināta. Darba teorētiskajā daļā skaidrota sociālā mārketinga būtība, sniegts ieskats uzvedības maiņas teorijās, pārliecināšanas un vizuālās komunikācijas ietekmē uz auditoriju. Darba pētnieciskajā daļā izmantota sekundāro pētījumu analīze, kvantitatīvā metode – anketēšana un kvalitatīvā metode – fokusa grupa. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģijas, pētnieciskā un secinājumu daļa. Atslēgvārdi: sociālais mārketings, pārliecināšana, uzvedības maiņa, bailes, brīdinoši fotoattēlien_US
dc.description.abstractTheme of theses is „Application of Social Marketing and it’s Impact on Smoking Limitation Activities – Pictorial Health Warning Implementation”. Aim of the theses is to research implementation of social marketing as part of smoking limitation activities in Latvia, to determine audience’s attitude towards pictorial warnings and to evaluate impact of pictorials in decrease of smokers or decrease in smoking habits. Proposed hypothesis – pictorial warnings on tobacco product packages affect smoker intentions to reduce or stop smoking – according to research results, was approved. Theory part of thesis explains purpose of social marketing, gives insight to behavior change theory, persuasion and affect of visual communication on audience. Research part contains implementation of secondary research analysis, quantitative research method (questionnaires) and qualitative research method (focus group). Structural setting of theses constitutes theoretical part, methodological part and conclusion. Keywords: social marketing, persuasion, behavior change, fear, pictorial warningsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālā mārketinga pielietojums un ietekme smēķēšanas ierobežošanas aktivitātēs - brīdinošu fotoattēlu ieviešanaen_US
dc.title.alternativeApplication of Social Marketing and it's Impact on Smoking Limitation Activities - Pictorial Health Warning Implementationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию