Vērtību arhetipu izmantošana vides reklāmu saturā: 2008. - 2011. gada vides reklāmas piemēru analīze
Автор
Grīna, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba „Vērtību arhetipu izmantošana vides reklāmu saturā: 2008. - 2011. gada vides reklāmas piemēru analīze” mērķis ir izpētīt vērtību arhetipu izmantošanu vides reklāmu saturā, lai noskaidrotu arhetipu identificējās ar sabiedrību caur vides reklāmu saturu.
Bakalaura darba teorētiskā pieeja balstīta uz K. G. Junga bezapziņas koncepta un arhetipu teoriju, kā arī uz M. Markas un K. Pīrsones izstrādāto reklāmas arhetipu sistēmu. Tā pat darbā ir apskatīta arī vides reklāmu teorija.
Darba empīrisko daļu veido vides reklāmas piemēru kontentanalīze un strukturētās ekspertu intervijas.
Atslēgas vārdi: vides reklāma, arhetipi, bezapziņa, vērtības The goal of Bachelor paper „Archetypes of value use in outdoor advertising content: outdoor advertising case studies of 2008 – 2011”is to investigate archetypes of value use in outdoor advertising content to find out identification of archetypes with society through content of outdoor advertising.
Bachelor’s paper theoretical approach is based on C. G. Jung’s concept of unconscious and the theory of archetypes, as well as on M. Mark’s and S. Person’s developed system of advertising archetypes. In paper also is discussed theory of outdoor advertising.
Empirical part of Bachelor’s paper consist of outdoor advertising content analysis and structured interviews with experts.
Key words: outdoor advertising, archetypes, unconscious, values