Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorTjarve, Rolandsen_US
dc.contributor.authorRunce, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:39Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:39Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21779en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18531
dc.description.abstractBakalaura darba „Jaunu tematisko kanālu veidošanas principi pēc digitālās apraides ieviešanas Latvijā. Kanāla 2 gadījuma analīze” mērķis ir izpētīt, kāpēc Latvijā, kā pirmais specializētais kanāls, ir izveidots tieši izklaides kanāls. Darba autore pēta, vai auditorijai izklaide ir prioritāte, vai arī tas ir ekonomiski izdevīgāk kanāla veidotājiem. Darbu veido trīs daļas, teorētiskā, metodoloģiskā un analītiskā. Darba teorētiskā bāze ir auditorijas vajadzību un gaidu apmierināšanas teorija. Tāpat tiek sniegts ieskats populārās kultūras teorijā, kā arī apskatīti galvenie digitālās apraides ieguvumi. Analītiskajā daļā tiek veikta fokusa grupas intervija ar „Kanāla 2” auditoriju un intervijas ar programmas veidotāju un mediju ekspertu. Atslēgas vārdi: digitalizācija, populārā kultūra, populārā mūzika, MTV, Kanāls 2, lietojuma un apmierinājuma teorijaen_US
dc.description.abstractThe aim of bachelor’s thesis „Principles of making new thematical channels after the introduction of digital broadcasting in Latvia. Kanāls 2 case analysis” is to explore, why the first dedicated channel in Latvia is developed as an entertainment channel. The author explores whether entertainment is a priority for the audience, or is it economically more advantageous to the channel makers. The work consists of three parts - theoretical, methodological and analytical. The theoretical base of the work is the satisfaction of audience needs and expectations theory. The work also provides insight into popular culture theory, and addresses the key benefits of digital broadcasting. The analytical section carries out the focus group interview with the "Kanāls 2" audience and interviews with program makers and media experts. Key words: digitalization, popular culture, popular music, MTV, Kanāls 2, uses and gratifications theoryen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleJaunu tematisko televīzijas kanālu veidošanas principi pēc digitālās apraides ieviešanas Latvijā. Kanāla 2 gadījuma analīzeen_US
dc.title.alternativePrinciples of making new thematical channels after the introduction of digital broadcasting in Latvia. Kanāls 2 case analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige