• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ātro patēriņa kredītu firmu reklāmas: mediju un kredītņēmēju attieksmes analīze (2012–2013)

Thumbnail
Открыть
309-24704-Vempere_Alina_av10083.pdf (1.963Mb)
Автор
Vempere, Alīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Ātro patēriņa kredītu firmu reklāmas: mediju un kredītņēmēju attieksmes analīze (2012–2013)” mērķis ir noskaidrot mediju un kredītņēmēju attieksmi pret ātro kredītu reklāmām un ātro kredītu nozari. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, izmantotās metodoloģijas apraksta un pētījuma rezultātu apkopojuma. Darba teorētisko daļu veido teorijas par patērētāju sabiedrību, patērētāju un reklāmu tirgus ekonomikā, masu komunikācijā un patērētāju sabiedrībā. Metodoloģiskā daļa sastāv no teorētiskā skaidrojuma par kvalitatīvo pētniecības metodi interviju, kvantitatīvo pētniecības metodi anketēšanu un kontentanalīzi. Empīrisko daļu sastāda patēriņa kredītu nozares un nebanku finanšu sektora raksturojums, mediju un kredītņēmēju attieksmes analīze. Pamatojoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, ir iegūta atbilde uz pētniecisko jautājumu. Atslēgas vārdi: patērētāju sabiedrība, ātrie kredīti, reklāma, attieksme.
 
The main objective of Bachelor’s thesis „Advertisements of fast consumer credit companies: analysis of media and borrowers attitudes (2012–2013)” is to find out media and borrowers attitude toward advertisements of the fast consumer credits, and fast credit sector. Bachelor thesis consists of theoretical literature summary, used metodology and summary of research results. The theoretical part include theories of consumer society, consumer and advertising in market economy, mass communication and consumer society. Methodological part include theoretical summary of qualitative research method semi – structured interview, quantitative research method questionnaire and content analysis. Empirical part consist of description of consumer credit sector and non-bank financial sector, analysis of media and borrowers attitude. On the basis of the results, answer to the research question has been obtained. Key words: consumer society, fast loans, advertising, attitude.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18563
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV