Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorPūce, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:47Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:47Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27358en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18588
dc.description.abstractDarba Latvijā un ārzemēs dzīvojošo latviešu identitātes komunikācija virtuālajās kopienās mērķis ir izpētīt, kā latvisko identitāti konstruē ārzemēs un Latvijā dzīvojoši latvieši diskutējot interneta portālos diena.lv, nra.lv, la.lv, latviesi.com un kura no identitātes formām ir dominējošā. Teorētiskajā daļā ar atšķirīgu teorētiķu uzskatiem apskatīta identitāte saistībā ar tādām mūsdienu tendencēm kā globalizācija, iedzīvotāju migrācija, komunikācija internetā. Empīriskajā daļā, datorizētajā MonoConc un kvalitatīvajā kontentanalīzē, konstatēts, ka latviskās identitātes izpratne ir neviennozīmīga, saistīta ar indivīda personīgu izvēli un emocionālu pieķeršanos latviskajam. Diskusijās dominē etniskā identitāte, līdz ar to apstiprinot globalizācijas tendences un šī pētījuma aktualitāti Latvijā. Atslēgas vārdi: identitāte, etniskā identitāte, virtuālās kopienas, globalizācija, internets, starpkultūru komunikācija.en_US
dc.description.abstractThe title of the research is Identity Communication in virtual communities of expatriate and domestic Latvians. The aim of the research is, firstly, to investigate how Latvian identity is designed by those expatriate and domestic Latvians who communicate in the internet web sites diena.lv, nra.lv, la.lv, latviesi.com, secondly, to find out which identity form is dominant. Therefore there is a review of different idenity theories which are connected with such novadays’ tendencies like globalisation, migration, computer mediated communicayion. In the empirical part of the research there are detected various constructions of Latvian which are self-chosen and emotionaly connected with all Latvian. The ethnic identity is dominant therefore it confirms tendency of globalisation and the urgency of topic. Key words: Idenity, Ethnic Idenity, Virtual Communities, Globalisation, Internet, Intercultural Communication.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijā un ārzemēs dzīvojošo latviešu identitātes komunikācija virtuālajās kopienāsen_US
dc.title.alternativeIdentity communication in virtual communities of expatriate and domestic Latviansen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige