• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ekonomiskās krīzes Latvijā pozicionējums laikrakstā "Latvijas Avīze" (2008. gada novembris - 2009. gada marts)

Thumbnail
Открыть
309-27450-Aispure_Agnese_Komu040157.pdf (1.077Mb)
Автор
Aišpure, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tunne, Ineta
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
akalaura darbā „Ekonomiskās krīzes Latvijā pozicionējums laikrakstā „Latvijas Avīze” (2008. gada novembris 2009. gada marts)” tika pētīta masu mediju ietekme uz sabiedrību krīzes apstākļos un analizēts ekonomiskās krīzes Latvijā atspoguļojums laikrakstā „Latvijas Avīze”. Darba ietvaros tika izvirzīta hipotēze - masu mediju saturs būtiski ietekmē sabiedrības viedokļus, attieksmes, kā arī emocionālo fonu krīzes situācijās. Bakalaura darbā tika veikta laikrakstā „Latvijas Avīze” krīzei veltīto publikāciju kontentanalīze. Mediju ietekme uz sabiedrību tika pētīta izmantojot ekspertu intervijas un analizējot laikraksta „Latvijas Avīze” lasītāju vēstules. Apkopojot pētījuma rezultātus tika secināts, ka masu mediji krīzes laikā būtiski ietekmē emocionālo fonu sabiedrībā. Atslēgvārdi: ekonomiskā krīze, „Latvijas Avīze”, sabiedrība, masu mediji.
 
The Bachelor’s Project „Positioning of the economical crisis in Latvia in daily newspaper "Latvijas Avīze" (November, 2008 - March, 2009)” describes the mass media impact to society during crisis and the positioning of the economical crisis in newspaper „Latvijas Avīze”. The hypothesis of the investigation: mass media has a large impact to the public opinion and emotional attitudes during the crisis. The research methods in Bachelors Project were – contentanalysis of the publications, letter analysis by the attitude scales and expert interwievs. Collecting the research resutlts, has found that mass media has a large impact to the emotional attitudes of the society during crisis. Key words: economical crisis, „Latvijas Avīze”, society, mass media.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18592
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV