• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

„Mediju burbulis” un mediju atbildīgums ekonomiskās krīzes laikā: laikraksta „Pēdējā Brīdī” gadījuma izpēte (1930. – 1933. gads)

Thumbnail
View/Open
309-28096-Lasmane_Laura_ll05022.pdf (1.312Mb)
Author
Lasmane, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zelče, Vita
Date
2010
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darbā „”Mediju burbulis” un mediju atbildīgums ekonomiskās krīzes laikā: laikraksta „Pēdējā Brīdī” gadījuma izpēte (1930.–1933. gads)” tiek aplūkots tas, kā 20. gadsimta 30. gadu saimnieciskā krīzes laikā laikraksta „Pēdējā Brīdī” publikācijās mijas mediju atbildīgums ar „mediju burbuļu” gadījumiem. Darba teorētisko pamatu veido P. Vastermana „mediju burbuļu” pieeja un mediju atbildīguma pieeja, savukārt laikraksta saturs analizēts ar „mediju burbuļu” kvantitatīvās analīzes un vēsturiskās diskursa analīzes palīdzību. Darbs sastāv no teorētisko pieeju apskata, aplūkotā vēstures laika posma raksturojuma un pētījuma daļas. Atslēgvārdi: mediju atbildīgums, „mediju burbulis”, tabloīds, noziedzība, mediju panika, „Pēdējā Brīdī”, saimnieciskā krīze, vēsturiskā diskursa analīze.
 
The paper „Media-Hype and Media Accountability During Economic Crisis: Case Study of Newspaper "Pēdējā Brīdī" (1930-1933)” examines how media accountability concept interacts with media-hype cases in newspaper “Pēdējā Brīdī” during the 1930s economic crisis. The theoretical background is based on P. Vasterman’s media-hype approach and media accountability approach, while the newspaper content is analysed with the quantitative media-hype analysis and discourse-historical approach. The paper consists of an overview of the theoretical approaches employed, a description of the time period, and practical research. Keywords: media accountability, media-hype, tabloid, crime, media panic, „Pēdējā Brīdī”, economic crisis, discourse-historical approach.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18598
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV