• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu lojalitātes veicināšanas kritēriji. Fitnesa kluba "City Fitness" piemēra analīze

Thumbnail
View/Open
309-29877-Gricenko_Laura_lg10054.pdf (1.170Mb)
Author
Gricenko, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba temats ir „Klientu lojalitātes veicināšanas kritēriji. Fitnesa kluba ”City Fitness” piemēra analīze.” Darbu veido ievads, teorētiskā, metodoloģijas, empīriskā daļa, secinājumi , priekšlikumi, pielikumi. Darba pētnieciskais jautājums bija izanalizēt kā pakalpojuma zīmols „City Fitness” komunicē ar patērētājiem un veicina to lojalitāti. Darba teorētiskajā daļā apskatīta teorija par zīmolu, lojalitāti, mārketingu, sociālo mediju nozīmi mārketingā, klientu uzvedību ietekmējošajiem faktoriem. Pētījuma realizēšanai tika pielietota daļēji strukturētā intervija un anketēšana. Empīriskajā daļā apkopota informācija par uzņēmuma darbību, veikta intervija ar „CF” pārstāvi Ēriku Nadziņu, veikta aptauja „City Fitness” klientiem. Atslēgas vārdi : lojalitāte, City Fitness, fitnesa klubs, klientu lojalitāte, zīmols, mārketings
 
The theme of this bachelor paper is „Customer loyality criteria. ”City Fitness” club example analysis.” Work consist of an introduction, theoretical , methodological,empirical part, conclusions, proposals, attachments. The question of the research was analyze the service mark "City Fitness" communicates with consumers and promote their loyality. Theoretical part consists of the theory of brand, loyality ,marketing, social media, customer behavior in the market. Within this paper used interview with a company representative and there are made a survey for clients. The empirical part includes information about the company „City Fitness” and it’s activities. There are made an interview with the „CF” representative and carried survey for „CF” clients. Keywords: loyalty, City Fitness, a fitness club, customer loyalty, brand, marketing
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18615
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV