Show simple item record

dc.contributor.advisorMūze, Baibaen_US
dc.contributor.authorOzola, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:54Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:54Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32398en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18637
dc.description.abstractMaģistra darbā „Siguldas novada bibliotēku darbības kvalitātes analīze” mērķis ir izpētīt un novērtēt, kāda ir Siguldas novada bibliotēku pakalpojumu un darbības kvalitāte. Mērķis tika sasniegts, analizējot teorētisko literatūru, veicot Siguldas novada bibliotēku apmeklētāju anketēšanu, apzinot bibliotēku darbības stratēģiskos plānus un lietotāju viedokļus un atsauksmes. Maģistra darbā raksturota bibliotēku līdzšinējā darbība, mērķi, uzdevumi un analizēti pakalpojumi. Pētījumā ir vērtēta klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem. Pēc anketēšanā iegūtajiem datiem var secināt, ka esošos bibliotēku apmeklētājus bibliotēku darbība kopumā apmierina, bet ir minēti iespējamie uzlabojumi. Var secināt, ka bibliotēkas klienti ne vienmēr ir apmierināti, kas daļēji apstiprina izvirzīto hipotēzi, ka Siguldas novada bibliotēkas spēj nodrošinat saviem apmeklētajiem kvalitatīvus pakalpojumus. Atslēgvārdi: kvalitāte, publiskā bibliotēka, darbība, pakalpojumi.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the master thesis “Quality analysis of the Sigulda district libraries” is to investigate and estimate the quality of the activity and the service of the district libraries of Sigulda. The purpose has been achieved as a result of the following operations: reading and analyzing special literature; interrogating the users of Sigulda district libraries; realizing the strategic aims of the district libraries and the opinions and references of the users. The master thesis describes the activities of the Sigulda district public libraries, their aims, tasks and analyzes their services. The investigation estimates the activities of the libraries from the point of view of the clients‟ satisfaction. The clients‟questionnaires testify, that in general they are satisfied with the activities of the libraries. This fact allows to come to conclusion that the suggested hypothesis that the Sigulda district libraries are able to suggest to their users qualitative service has been partly proved. Keywords: quality, public library, performance, service.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSiguldas novada bibliotēku darbības kvalitātes analīzeen_US
dc.title.alternativeQuality analysis of Sigulda district librariesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record