Skaistumkopšanas līdzekļu reklāma sieviešu žurnālos: mērķauditorijas uztveres atkarība no personisko konstruktu sistēmas
Loading...
Date
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Latvijas Universitāte
Language
N/A
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Skaistumkopšanas līdzekļu reklāma sieviešu žurnālos; mērķauditorijas uztveres atkarība no personisko konstruktu sistēmas”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kā atšķirības personisko konstruktu sistēmās ietekmē matu kosmētikas reklāmas uztveri un balstoties uz iegūto informāciju, izstrādāt secinājumus par optimālo reklāmas stratēģiju un reklāmas vēstījuma saturu, lai tas vienlīdz labi uzrunātu patērētājas ar atšķirīgām konstruktu sistēmām.
Bakalaura darbs sastāv no 4 (četrām) nodaļām. Tiek aplūkoti tādi teorētiskie jēdzieni, kā reklāma, reklāmas efektivitāte, reklāmas paņēmieni un modeļi, kā arī sniegts detalizēts Džordža Kellija personisko konstruktu teorijas izklāsts. Izmantotās pētniecības metodes – kontentanalīze un anketēšana.
Atslēgas vārdi: reklāma, reklāmas uztvere, reklāmas paņēmieni, efektu hierarhija, AIDA, personisko konstruktu teorija, skaistumkopšanas līdzekļu reklāma
The thesis of the bachelor’s work is „Cosmetics advertising in women’s magazines: target audience’s perception dependence on its personal construct systems”. The aim of the work is to investigate whether the differences in people’s personal construct systems may rise different perception of ads and on the basis of this research to choose the most appropriate advertising formula for hair cosmetics ads in women’s magazines so that the ads succesfully communicate to people with different construct systems. Key words: advertising, advertising perception, advertising techniques, hierarchy of effects, AIDA, personal construct theory, cosmetics advertising
The thesis of the bachelor’s work is „Cosmetics advertising in women’s magazines: target audience’s perception dependence on its personal construct systems”. The aim of the work is to investigate whether the differences in people’s personal construct systems may rise different perception of ads and on the basis of this research to choose the most appropriate advertising formula for hair cosmetics ads in women’s magazines so that the ads succesfully communicate to people with different construct systems. Key words: advertising, advertising perception, advertising techniques, hierarchy of effects, AIDA, personal construct theory, cosmetics advertising