Reklāmas vēstījumu atšķirības sieviešu un vīriešu auditorijām. Skaistumkopšanas reklāmu analīze sieviešu žurnālos "Lilit", "Santa" un vīriešu žurnālos "Klubs", "FHM" (2002–2012)
Автор
Kursiete, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Reklāmas vēstījumu atšķirības sieviešu un vīriešu auditorijām. Skaistumkopšanas reklāmu analīze sieviešu žurnālos "Lilit", "Santa" un vīriešu žurnālos "Klubs", "FHM" (2002–2012)”.
Darba mērķis ir noskaidrot, kā tiek piedāvāti skaistumkopšanas produkti un pakalpojumi sieviešu auditorijai žurnālos „Lilit”, „Santa” un vīriešu auditorijai žurnālos „Klubs”, „FHM” no 2002. līdz 2012. gadam.
Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās un secinājumu daļām. Darba teorētiskajā daļā tiek aprakstīti tādi jēdzieni, kā reklāma, reklāmas komunikācija, reklāmas efektivitāte, uztvere un dzimumu atšķirības. Metodoloģiskajā daļā tiek aprakstīts, kas ir kontentanalīze, savukārt empīriskajā daļā tiek analizēti pētījumā iegūtie dati un beigās izdarīti secinājumi.
Atslēgvārdi: reklāma, uztvere, dzimumu atšķirības, žurnāls „Santa”, žurnāls „Lilit”, žurnāls „Klubs”, žurnāls „FHM”. The subject of my bachelor’s work is “Differences between male and female audiences in advertising. Analysis of beauty ads in women’s magazines "Lilit", "Santa" and men’s magazines "Klubs", "FHM" (2002–2012)”.Aim of this paper is to ascertain how products and services for beauty culture are offered for female audience in journals “Lilit”, “Santa” and how it is served for male audience in journals “Klubs”, “FHM” during time period from year 2002 til year 2012.
Paper contains theoretical, methodological, empirical and conclusional part. Theoretical part describes such concepts as advertisement, communication trough advertisement, advertisement efficiency, perception and gender differences. Methodological part describes what is in content analysis, and in empirical part research findings are analized, based on those are made conclusions in conclusional part.
Keywords: advertisement, perception, gender differences, magazine “Santa”, magazine “Lilit”, magazine “Klubs”, magazine “FHM”.