• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Eiro ieviešana Latvijā: mediju un auditorijas rāmējumu salīdzinājums laikrakstos “Diena” un “Latvijas Avīze”

Thumbnail
Открыть
309-35001-Tilcika_Tina_tt10011.pdf (1.295Mb)
Автор
Tilčika, Tīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šulmane, Ilze
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir „Eiro ieviešana Latvijā: mediju un auditorijas rāmējumu salīdzinājums laikrakstos “Diena” un “Latvijas Avīze””. Bakalaura darbs strukturēts trīs daļās – to veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Bakalaura teorētiskajā daļā aplūktota politiskās komunikācijas teorija, rāmējumu teorija, identitātes teorija un teorija par auditorijas attieksmju ietekmēšanas procesiem. Darba pētnieciskajā daļā izmantota kvantitatīvās kontentanalīzes metode, lai noteiktu un saskaitītu izvirzīto kategoriju lielumus, rāmējumu analīze, lai noteiktu rāmējumus par eiro ieviešanu laikrakstu publikācijās, un anketēšana, lai noteiktu auditorijas rāmējumus un salīdzinātu ar laikrakstu piedāvātajiem rāmējumiem. Atslēgas vārdi: auditorijas attieksme, eiro ieviešana, identitāte, dienas laikraksti, politiskā komunikācija, mediju rāmējumi.  
 
The Bachelor's thesis is „Introduction of Euro in Latvia: The comparison of media and audience framings in the newspapers "Diena" un "Latvijas Avīze"”. Thesis is structured into three sections - it consists of theoretical, methodological and empirical part. The theoretical section studies the political communication theory, framing theory, identity theory and theory of audience attitudes influence processes. The empirical section applies method of quantitative content analysis, in order to determine and sum up the quantity of established categories, frame analysis, in order to determine framing of the introduction of Euro in the newspaper publications, and questionnaire method, in order to determine framing of the audience and to compare it to framings given by the newspapers. Keywords: attitude of media audience, introduction of Euro, identity, daily newspapers, political communication, media framing.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18663
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV