Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorTilčika, Tīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:57Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:57Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other35001en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18663
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Eiro ieviešana Latvijā: mediju un auditorijas rāmējumu salīdzinājums laikrakstos “Diena” un “Latvijas Avīze””. Bakalaura darbs strukturēts trīs daļās – to veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Bakalaura teorētiskajā daļā aplūktota politiskās komunikācijas teorija, rāmējumu teorija, identitātes teorija un teorija par auditorijas attieksmju ietekmēšanas procesiem. Darba pētnieciskajā daļā izmantota kvantitatīvās kontentanalīzes metode, lai noteiktu un saskaitītu izvirzīto kategoriju lielumus, rāmējumu analīze, lai noteiktu rāmējumus par eiro ieviešanu laikrakstu publikācijās, un anketēšana, lai noteiktu auditorijas rāmējumus un salīdzinātu ar laikrakstu piedāvātajiem rāmējumiem. Atslēgas vārdi: auditorijas attieksme, eiro ieviešana, identitāte, dienas laikraksti, politiskā komunikācija, mediju rāmējumi.  en_US
dc.description.abstractThe Bachelor's thesis is „Introduction of Euro in Latvia: The comparison of media and audience framings in the newspapers "Diena" un "Latvijas Avīze"”. Thesis is structured into three sections - it consists of theoretical, methodological and empirical part. The theoretical section studies the political communication theory, framing theory, identity theory and theory of audience attitudes influence processes. The empirical section applies method of quantitative content analysis, in order to determine and sum up the quantity of established categories, frame analysis, in order to determine framing of the introduction of Euro in the newspaper publications, and questionnaire method, in order to determine framing of the audience and to compare it to framings given by the newspapers. Keywords: attitude of media audience, introduction of Euro, identity, daily newspapers, political communication, media framing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleEiro ieviešana Latvijā: mediju un auditorijas rāmējumu salīdzinājums laikrakstos “Diena” un “Latvijas Avīze”en_US
dc.title.alternativeIntroduction of Euro in Latvia: The comparison of media and audience framings in the newspapers “Diena” and “Latvijas Avīze”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record