Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorVela-Zamerovska, Leldeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:57Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:57Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other35122en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18664
dc.description.abstractBakalaura darba „Integrētā mārketinga komunikācija donoru piesaistei "Valsts asinsdonoru centram"” mērķis ir noskaidrot kādus integrētās mārketinga komunikācijas instrumentus pielieto ”VADC” lai piesaistītu donorus asins ziedošanai un veicinātu tā atpazīstamību. Bakalaura darbs sastāv no trijām daļām. Pirmajā daļā – tiek apskatīta teorija par zīmolu, mārketinga komunikāciju, integrēto mārketinga komunikāciju un nevalstisko organizāciju komunikāciju. Otrajā daļā – metodoloģijā tiek aprakstītas izmantojamās pētnieciskās metodes – daļēji strukturēta intervija, aptauja un kontentanalīze. Trešajā- empīriskajā daļa tiek sniegti iegūtie pētnieciskie rezultāti un analīzes, kā arī izstrādāti secinājumi. Atslēgvārdi:integrētā mārketinga komunikācija, nevalstisko organizāciju komunikācija, asins donors, ”Valsts asinsdonoru centrs”.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor paper “Drawing Donors to "National Blood Donor Center" through Integrated Marketing Communication” is to find out what would be the most effective tools to help increase awareness for the “National Blood Donor Center”. The bachelor paper consists of three parts. The theoretical part reviews brand, marketing communication, integrated marketing communication and non-governmental organization communication. The methodological part reviews research method – the semi-structured interview, survey, content analysis. In the third part, the empirical part reviews the collected research data and analysis, as well as their conclusions from that research. Key words:Integrated Marketing Communication, Non Governmental agency communication, blood donor,”National Blood Donor Center”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIntegrētā mārketinga komunikācija donoru piesaistei "Valsts asinsdonoru centram"en_US
dc.title.alternativeDrawing Donors to "National Blood Donor Center" through Integrated Marketing Communicationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record