• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Patērniecības objekta konstruēšana: ķermenis adaptēto dzīvesstila žurnālu publikāciju fotoattēlos 2004.-2006.g.

Thumbnail
Открыть
309-35438-Baumane_Karolina_PolZ000034.pdf (1.014Mb)
Автор
Baumane, Karolīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mozers, Miervaldis
Дата
2006
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darbā tiek aplūkota ķermeņa attēlošanas mūsdienu sabiedrībā problemātika. Darba sākumā tiek aplūkoti jēdzieni „patērniecība”, „komodifikācija”, „maiņas vērtība”. Turpinājumā tiek definēts jēdziens „sociālais ķermenis”. Praktiskajā pētījumā tika veikta ķermeņa attēlojumu interpretācija Latvijā izdoto ārzemju žurnālu „Cosmopolitan”, „FHM” un „Shape” fotogrāfijās. No pētniecības metodēm tikusi izmantota semiotiskā analīze. Pētījumā autore nonāca pie secinājuma, ka sievietes ķermenis tiek pozicionēts kā objekts ar augstu maiņas vērtību, savukārt vīriešu ķermenim ir konstruēta mazāka maiņas vērtība. Atslēgvārdi: patērniecības objekts, maiņas vērtība, komodifikācija, ķermenis kā zīme, sociālais ķermenis, patērētāju žurnāli
 
The paper “The Construction of a Consumer Object: the Body in Adapted Lifestyle Magazines’ Images 2004-2006” investigates the problem of depiction of the body in modern societies. The paper starts with uncovering the questions of consumerism, commodification and exchange value of the objects in modern consumer societies. The research continues focusing on the definition of the social body (physical body and its adornments). The practical part of the research is semiotic analysis of body images in magazines “Cosmopolitan”, “FHM” and “Shape” published in Latvia from 2004-2006. The investigation concluded that magazines tend to construct female body with a rather high exchange value. On the contrary, male body is often neglected and as a result constructed with a rather low exchange value. The answer may lay in the strong masculine culture and trends to focus female attention at investments into their feminine body. Key terms: consumer object, exchange value, commodification, body as a sign, social body, consumer magazines
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18668
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV