Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorGrende, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:58Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:58Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other36256en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18672
dc.description.abstractVērtību pētījumi atklāj, ka Latvijas iedzīvotāji ģimeni kā vērtību novērtē augstu, tomēr 2004. nodibinātā „Bērnu un ģimenes lietu ministrija” augstos laulības šķiršanu un zemos demogrāfijas rādītājus uzskata par indikatoriem ģimenes vērtību sabrukumam, un par vienu no mērķiem izvirza ģimenes lomas palielināšanu un ģimenisko vērtību saglabāšanu. Vērtību teorijās „ģimene” kā vērtība tiek minēta, tomēr „ģimenes vērtību” klasifikācija tajās netiek aplūkota. Jēdziens „ģimenes vērtības” politikā tiek izmantots kā instruments politisku mērķu sasniegšanai. Darba teorētiskā pieeja balstīta E. Gidensa teorijā, ka mediji informē par jaunumiem dzīves stilu pētījumos un aktuālajām sociālajām izmaiņām ģimenes dzīvē, tie ne tikai atspoguļo sociālo pasauli, bet arī piedalās tās veidošanā. Darba mērķis ir noskaidrot, kā ģimene tiek atspoguļota žurnālā „Klubs”, kādus ģimenes modeļus, kādas lomas ģimenē tas konstruē.en_US
dc.description.abstractThe paper views the studies on values which reveal that the Latvian population ranks family high among the other values. The Ministry for Children and Family Affairs (founded in 2004) points out the high rate of divorce and low birth-rate as indicators to decay of family values and considers amplification the role of family and preservation of family values its priorities. The theoretical approach is based on the A. Giddens theory that media informs us on news in lifestyle studies and actual social changes in family life. Information in media not only reflects our social world, but also participates in its creation – media offer people manners how to tell about their lives. The object of the paper is to find out whether and how family is reflected in one of the most popular lifestyle magazines for men in Latvia as well as to find out if and what family models, what roles in family are designed by „Klubs”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleĢimenes vērtības vīriešu stila žurnālā "Klubs" 1998., 1999., 2005., 2006.gadāen_US
dc.title.alternativeFamily Values in the Man Life-Style Magazine "Klubs" in 1998, 1999, 2005 and 2006en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record