Mājas lapas loma mārketinga komunikācijā: veikalu tīkla "Biotēka" piemērs
Author
Drizļionoka, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Autores Diānas Drizļionokas izstrādātā bakalaura darba temats ir „Mājas lapas loma mārketinga komunikācijā: veikalu tīkla „Biotēka” piemērs” . Darba ietvaros veiktā pētījuma mērķis noteikt mājas lapas lomu mazumtirdzniecības veikalu tīkla „Biotēka” mārketinga komunikācijā. Darbā izstrādē autore balstās uz Filipa Kotlera (Philip Kotler) teorētiskajām nostādnēm par mārketingu, Davīda Čefija (David Chaffey) teorētiskajām nostādnēm par interneta mārketingu un mājas lapu, Tomasa Pauela (Thomas Powell) nostādnēm par veiksmīgās mājas lapas principiem, kā arī citu autoru literatūru. Pētījuma mērķu sasniegšanai ir izmantota daļēji strukturēta intervija un interneta aptauja. Autores iegūtie rezultāti un secinājumi liecina par „Biotēka” mājas lapas svarīgo lomu uzľēmuma mārketinga komunikācijā ar šauro mērķa auditoriju un lielo attīstīšanas potenciālu mārketinga mērķiem. Darbs ir strukturēts četrās daļās: teorētiskā, empīriskā, metodoloģiskā un secinājumu daļa. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, mājas lapa, zīmols, attiecību mārketings, internets. The subject of the author’s elaborated bachelor thesis is „The role of website in marketing communications: the example of "Biotēka" chain stores". The target of the research have been conducted within the framework of the bachelor thesis is to explore and define the role of the website in retail chain stores “Biotēka” marketing communications. The theoretical basis of the bachelor thesis includes Philip Kotler’s theoretical approaches to marketing, David Cheffey’s approaches to website and internet marketing, and Thomas Powell’s principles of successful website, as well as the review of other related literature. To reach the aim of the research the author applies such research methods as internet questionnaire and semi-structured interview. Data acquired during the research present the important role of the website in “Biotēka” marketing communications and its potential to be strategically developed for marketing purposes. The bachelor thesis is structured in 4 parts: theoretical, empirical, methodological and conclusion part. Key words: marketing communications, website, brand, relationship marketing, internet.