Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorAndersons, Rūdolfsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:02Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:02Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38921en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18701
dc.description.abstractMaģistra darbā “Mobilo sakaru operatoru mārketinga komunikācija sociālajos medijos un tās novērtējums Latvijā” izpētītas uzņēmumu BITE, LMT un TELE2 sociālo mediju mārketinga komunikācijas stratēģijas, identificētas to prakses un auditorijas viedoklis par tām. Darba teorētisko daļu veido nodaļas par tehnoloģiju attīstību, sociālajiem medijiem, mārketinga komunikāciju un mediju lietošanas paradumiem. Gadījuma studiju ietvaros veikta sekundāro datu analīze par sociālo mediju vidi, dziļās intervijas ar uzņēmumu pārstāvjiem, sociālo mediju satura kontentanalīze un auditorijas aptauja. Darbā secināts, ka veiksmīgāko komunikācijas pieeju izvēlējies uzņēmums BITE, TELE2 darbība vērsta uz biznesa mērķu sasniegšanu, savukārt LMT komunikācijā konstatēti vairāki trūkumi. Darba struktūru veido teorētiskā daļa, metodoloģija, empīriskā daļa un secinājumi.en_US
dc.description.abstractThe master’s thesis “Mobile network operator's marketing communication in social media and its evaluation in Latvia” focuses on the social media communication strategies and practices of companies BITE, LMT and TELE2 along with audience opinion. The theoretical part consists of sections about technology development, social media, marketing communication and media usage habits. Case studies include secondary data analysis about the social media environment, in-depth interviews with company representatives, content analysis of social media content and audience survey. The study concludes that BITE has chosen the best communication approach, TELE2 work is focused on business objectives, but LMT communication has several weaknesses. The structure of the work consists of the theoretical part, the methodology, the empirical part and conclusions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMobilo sakaru operatoru mārketinga komunikācija sociālajos medijos un tās novērtējums Latvijāen_US
dc.title.alternativeMobile network operator's marketing communication in social media and its evaluation in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию