• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Integrētā mārketinga komunikācija un tās pielietošana zīmola "Rīgas Krēslu Fabrika" virzīšanā

Thumbnail
Открыть
309-40616-Frismane_Gundega_gf12012.pdf (993.7Kb)
Автор
Frišmane, Gundega
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņa, Liene
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darbs sastāv no ievada, trim daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pētījuma mērķis ir noskaidrot kādi IMK instrumenti tiek izmantoti, lai veicinātu zīmola „Rīgas Krēslu Fabrika” pieprasījumu tirgū, kā arī šī zīmola atpazīstamību Latvijā, un kā šīs uzņēmuma veiktās mārketinga aktivitātes sasniedz savu mērķauditoriju. Darbā izmantotas kvalitatīvās un kvantitatīvās pētniecības metodes. Par kvalitatīvo pētniecības metodi izvēlēts veikt daļēji strukturēto interviju ar „Rīgas Krēslu Fabrika” līdzīpašnieku, dizaineri un atbildīgo par mārketinga jautājumiem, kā arī fokusa grupas intervijas ar uzņēmuma mērķauditoriju. Par kvantitatīvo pētniecības metodi izvēlētā anketēšanas metode izmantota, lai noskaidrotu mērķauditorijas viedokli saistībā ar zīmolu „Rīgas Krēslu Fabrika”. Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, komunikācija, zīmols, atpazīstamība, „Rīgas Krēslu Fabrika”.
 
The work consists of an introduction, three sections, conclusions and proposals. The study aims to find out what communication tools of the integrated marketing are used to promote the demand of the brand „Rīgas Krēslu Fabrika” in the market as well as the brand recognition in Latvia, and how the company’s marketing efforts reach their targeted audience. Qualitative and quantitative research methods are used in this work. For the qualitative research method a semi-structured interview with the co-owner, designer and marketing specialist of „Rīgas Krēslu Fabrika” and focus group interview was chosen. As for the quantitative research method a survey method was used to determine the target audience’s view regarding the brand name „Rīgas Krēslu Fabrika”. Also the theory and definitions about the brand, its creation, recognition and visual appearance are. Keywords: integrated marketing communication, communication, brand, recognition, „Rīgas Krēslu Fabrika”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18716
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV