Bibliotekāram nepieciešamās prasmes un iemaņas darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Bakalaura darbā apskatītas bibliotekāram nepieciešamās prasmes un iemaņas darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem bērnu bibliotekārās apkalpošanas kontekstā. Tika veikts uz Pamatotas teorijas principiem balstīts pētījums, lai ar trim pētījuma metodēm (intervēšanu, kontentanalīzi, anketēšanu) noskaidrotu teorētiķu, praktizējošu bibliotekāru, bērnu vecāku un lietotāju viedokli par bērnu bibliotekāro apkalpošanu un tās svarīgākajiem elementiem. Kopumā bibliotekārā izglītība nespēj nodrošināt visas nepieciešamās zināšanas, iemaņas un prasmes darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, taču svarīgākās ir labas rakstura iezīmes, bet prasmes un iemaņas var apgūt, uzkrājot pieredzi. Atslēgvārdi: bērnu bibliotekārā apkalpošana, bibliotekāra iemaņas, bibliotekāra prasmes, bibliotekārs, darbs ar bērniem
Bachelor's work deals with librarian skills in work with preschool-age children, in the context of library services to children. It was based on the Grounded theory using three research methods (interviews, content analysis, and questionnaires) to find out the opinion about library services to children of theorists, practicing librarians, parents and users. Overall, library education can’t provide all the necessary knowledge, skills and abilities in working with preschool-age children, but good traits are more important than skills and abilities, which can be improved by gaining experience. Keywords: children library services, skills of the librarian, librarian, work with children

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By