• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Akadēmiska bibliotēka kā lietotājorientēta vieta

Thumbnail
Открыть
309-41681-Deksne_Alina_ad11074.pdf (2.899Mb)
Автор
Deksne, Alīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Holma, Baiba
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Akadēmiska bibliotēka šodien ir gan fiziska telpa, gan virtuāls pakalpojums. Mūsdienu mācību tendences rada pastiprinātu vajadzību pēc fiziskas vietas, kur kopīgi mācīties. Attīstīta, moderna un lietotājorientēta bibliotēkas telpa var kļūt par pirmo izvēli šādam mērķim. Pētījuma "Akadēmiska bibliotēka kā lietotājorientēta vieta" mērķis ir noskaidrot saistību starp lietotājorientētu bibliotēkas iekārtojumu un tās apmeklējumu, kā arī izvērtēt un salīdzināt Latvijas un Glāzgovas bibliotēkas pēc lietotājorientēta bibliotēkas dizaina principiem. Izmantotas daļēji strukturētas intervijas bibliotēku lietotāju viedokļu noskaidrošanai, ko papildina intervija ar nozares speciālisti. Pētījuma rezultāti norāda uz saistību starp bibliotēkas iekārtojuma pielāgošanu lietotājiem un bibliotēkas apmeklēšanu. Rezultātu interpretēšanai izmantoti jēdzieni bibliotēka 2.0, akadēmiska bibliotēka 2.0, sociālais konstruktīvisms un bibliotēka-kā-vieta.
 
Academic library today is both physical spaces and virtual services. People now need more physical space to learn in collaboration because of the changes in learning methods. Renovated, modern and user-centered library spaces can be the first choice for this purpose. The purpose of this research is to make out the connection between user-centered library design and its visiting numbers, evaluate and compare examples from Latvia and Glasgow according to rules of user-centered library design. Semi-structured interviews with library visitors are used to achieve this purpose. In addition, an interview with a professional in the field is made. The results of the research show that there is a connection between adjusting library design to user needs and visiting numbers. The concepts library 2.0, academic library 2.0, social constructivism and library-as-place are used to interpret results.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18728
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV