• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Apzinīgais patērētājs: alternatīvas prakses un motivācija ikdienas patēriņā

Thumbnail
Открыть
309-42130-Virse_Karina_kv09150.pdf (775.9Kb)
Автор
Virse, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tisenkopfs, Tālis
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba nosaukums ir „Apzinīgais patērētājs: alternatīvas prakses un motivācija ikdienas patēriņā”. Mērķis ir izpētīt apzinīgo patērētāju Latvijā, analizējot apzinīga patērētāja patēriņa prakšu un motivācijas faktoru variācijas, piedāvājot iespējamo apzinīga patēriņa konceptuālo modeli. Darba teorētiskā bāze ir patēriņa un alternatīva patēriņa teorijas. Empīriskajā pētījumā izmantota dokumentu analīze un daļēji strukturētas intervijas. Darba rezultāti raksturo Latvijas apzinīgo patērētāju – tam raksturīgās prakses un motivāciju, piedāvājot modeli apzinīga patēriņa konceptuālam skaidrojuma. Modelis sastāv no patēriņa prakšu variācijām starp izvēles izdarīšanu un radīšanu, patēriņa praksēm raksturīgām dimensijām: zināšanām, brīvprātības, konsekvences un atkāpēm, un motivācijas kategorijām, kas raksturo apzinīgumu dažādās dimensijās. Atslēgvārdi: patēriņa prakses, motivācija, apzinīgs patēriņš, ikdiena
 
Title of Master thesis is “Conscious consumer: alternative practice and motivation of everyday consumption”. The purpose is to explore the Latvian conscious consumer by analyzing variations of consumption practices and motivation factors and offering a conceptual model of conscious consumption. Consumer theory and ideas of alternative consumption make the theoretical basis and the empirical study is based on the use of document analysis and semi-structured interviews. The results describe Latvian conscious consumer – consumer practice and motivation of them and propose the conceptual model which consists of variations of consumption practices from choice making to creation, of consumer practices characteristic dimensions: knowledge, voluntary, consistency and exceptions and categories of motivation - different dimensions of consciousness. Key words: consumption practice, motivation, conscious consumption, everyday.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18731
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV