• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Apdrošināšanas uzņēmuma "BTA Insurance Company" tēla veidošana: 2013. un 2014. gada kampaņas "BTA sieviešu dienas rallijs" sponsorēšanas gadījums

Thumbnail
Открыть
309-43746-Briezkalne_Kristine_kb11064.pdf (1.513Mb)
Автор
Briežkalne, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darbā ”Apdrošināšanas uzņēmuma “BTA Insurance Company” tēla veidošana: 2013. un 2014. gada kampaņas “BTA Sieviešu dienas rallijs” sponsorēšanas gadījums” ir aprakstīts tēla veidojošie faktori un šī darba mērķis ir izpētīt sponsorētā pasākuma ietekmi uz uzņēmuma tēlu. Pētījumā tika pielietotas trīs pētījuma metodes – daļēji strukturētā intervija, lai gūtu priekšstatu par uzņēmumu no kompānijas pārstāvja. Aptauja, lai noskaidrotu mērķa publikas un ne tikai, viedokli par kompāniju un pasākumu kopumā, publikāciju un komentāru kvantitatīvā kontenanalīze. Pētījuma rezultāti atspoguļo, ka sponsorēšana var ietekmēt tēlu, bet kādas būs auditorijas asociācijas par to ir atkarīgs no sponsora rīcības un pasākuma. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, empīriskās daļas, secinājumiem un pielikumiem. Atslēgas vārdi: Sponsorēšana, uzņēmuma tēls, mārketings, ”BTA Insurance Company”, ”BTA Sieviešu dienas rallijs”.
 
In this study ”Creating the image of the Insurance company ”BTA Insurance Company” the case of 2013 and 2014 campaign ”BTA Women’s Day Rally” the main goal is to investigate and to determine the influence of the event on the companies image. Three investigative methods were used - A semi-structured interview, to get a insight of the company from a representative. a survey to determine the opinion and the current image of the company from the target audience and non-target audience. And lastly a content analysis of published media and comments on the event from the general public. Study results show that sponsoring may influence the image, but the audience association with the company is determined by the representatives who sponsor the event. The study consists of a introduction, theoretical part, empirical part, conclusion and an appendix. Key words: Sponsorship, company image, marketing, BTA Insurance Company, BTA Women’s Day Rally
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18746
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV