• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Personīgā zīmola veidošana un nozīme komunikācijas industrijas darba tirgū

Thumbnail
Открыть
309-43958-Taurins_Kaspars_kt11024.pdf (1.764Mb)
Автор
Tauriņš, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā “Personīgā zīmola veidošana un nozīme komunikācijas industrijas darba tirgū” aplūkots Latvijas augstskolu komunikācijas zinātnes studiju programmu studentu sociālo tīklu lietošanas paradumi un izmantojums personīgā zīmola veidošanā industrijas potenciālās darba vietas perspektīvā. Darbs sastāv no četrām daļām – teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās un rezultātu. Pamatojoties uz teorētiskās bāzes saistībā ar darba tēmu, tika veikta Latvijas studentu aptauja, sociālo tīklu profilu kontentanalīze un jauno komunikācijas profesionāļu panākumu antropoloģiska izpēte. Rezultāti sniedz padziļinātu ieskatu komunikācijas zinātnes studentu sociālo tīklu patēriņā, rīku izmantošanas nodomos un to pielietojumā personīgā zīmola veidošanā vai graušanā. Pētījums akcentē problēmas, kas ņemamas vērā, publicējot publiski pieejamu informāciju. Atslēgas vārdi: personīgais zīmols, sociālie tīkli, studenti, LinkedIn, Facebook
 
This Bachelor thesis “The importance and creation of personal brand for career in communication industry” research social media consumption and usage habits of Latvian communication study program students as personal branding in perspective of career in industry. The Bachelor thesis consists of four parts – theoretical, methodological, empirical and results. Based on theoretical foundation, Latvian students survey, social media profile content analysis and young communication professional’s success anthropological research. The results provides deepened knowledge about the usage of social media between Latvian students and purpose of communication tool usage in creation and destruction of personal brand. The research highlights problems in posting public information. Keywords: personal brand, social media, students, LinkedIn, Facebook
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18747
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV