• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aivara Lemberga tēla rāmējums latviešu presē 9. Saeimas priekšvēlēšanu kampaņas laikā

Thumbnail
Öffnen
309-6219-Linda_Kovalevska_Komu99102_1.pdf (722.8Kb)
Autor
Kovaļevska, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brikše, Inta
Datum
2007
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
ANOTĀCIJA Darbā „Aivara Lemberga tēla rāmējums latviešu presē 9. Saeimas priekšvēlēšanu laikā” pētīti rāmēšanas procesi, kas veido A. Lemberga tēla rāmējumu presē pirms 9. Saeimas vēlēšanām. Mediji, interpretējot informāciju, rada rāmējumus, kas veido tēlus. Tēla rāmējums presē veido zināšanas un priekšstatus par A. Lemberga personu un ietekmē vēlētāju izvēli. Ar kvalitatīvās analīzes metodi tika pētīti raksti latviešu avīzēs. Pētījuma rezultāti parādīja, ka lielākā daļa publikāciju priekšvēlēšanu laikā bija saistītas ar Lembergam izvirzīto apsūdzību. Mediju attieksme un Lemberga tēla rāmējums veidojās izteiktos pretstatos - no tieša atbalsta līdz pilnīgam noliegumam, apliecinot Latvijas mediju atkarību no to īpašniekiem un redakcionālās politikas. Atslēgas vārdi: Aivars Lembergs, latviešu prese, priekšvēlēšanu kampaņa, rāmējums, tēls
 
ANNOTATION This work concerns the research of Aivars Lembergs framing in Latvian press preceding 9th Saeima elections. Mass media creates framing of the person by interpreting popular information, thus creating the public image of the person. Framing of A. Lembergs, done by the public press, shapes the knowledge and public conceptions influencing the voter’s choice. Based on the framing theory and by means of qualitative analysis the texts that were acquired by content analysis were subject to the research. Most of the publications preceding the elections were connected with the charges against Lembergs. Framing of Lembergs image remained rather positive than negative, allowing to successfully participate in the pre-election campaign. Keywords: Aivars Lembergs, Latvian press, pre-election campaign, framing, image.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18781
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV