Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorOstrovska, Intaen_US
dc.contributor.authorJablonska, Daceen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:34:00Z
dc.date.available2015-03-24T07:34:00Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9414en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18834
dc.description.abstractNosaukums: Sociālo prasmju veidošanās iespējas 2-3 gadus veciem bērniem. Autors: Dace Jablonska Zinātniskais vadītājs: mag. paed. Inta Ostrovska Darba apjoms: 48.lpp., 24 bibliogrāfiskie nosaukumi,18 attēli, 4 tabulas, 3 pielikumi. Pētījuma mērķis: Pētīt sociālo prasmju attīstību 2-3 g. veciem bērniem un rotaļas nozīmi tajā. Pētījuma teorētiska daļa balstās uz R. Andersones, D. Lieģenieces, A. Šponas, D. Dzintares, Ļ. Vigotska, K. Dēķena, paustajām atziņām par bērna socializāciju, tās attīstības iespēju veidošanu, un faktoriem, kas to ietekmē: par rotaļas nozīmi, adaptāciju bērnu dārzā un ģimenes lomu. Aprakstītas sociālās prasmes, to būtība un veidi. Noskaidrots, ko paredz pirmskolas izglītības programma bērna sociālo iemaņu un personības attīstībā 1. pakāpē. Praktiskajā darba daļā aprakstītas izmantotās metodes un pētījuma organizācija, veikti pētījumi par rotaļas izmantošanu sociālo prasmju attīstības veicināšanai 2-3 gadus veciem bērniem un analizēti pētījumu rezultāti, kā arī tika veikta vecāku anketēšana par ģimenes lomu sociālo prasmju apguvē. Pētījuma rezultātā apstiprinājās hipotēze, ka sociālo iemaņu attīstību var sekmēt izmantojot dažādas rotaļspēles.en_US
dc.description.abstractTitel: Die MĻglichkeiten der Bildung von sozialen Fertigkeiten bei 2-3 jährigen Kindern. Autor: Dace Jablonska Leiter der wissenschaftlichen Arbeit: Mag. paed. Inta Ostrovska Umfang derArbeit: 48 Seiten, 24 bibliographische Benennungen, 18 Darstellungen, 4 Tabellen, 3 Beilagen. Ziel der wissenschaftlichen Forschung: die Untersuchung der Entwicklung der sozialen Fertigkeiten bei 2-3 jährigen Kindern und der Bedeutung des Spieles in dieser Entwicklung. Der theoretische Teil der Arbeit stŅtzt sich auf die Theorien von R. Andersone, D. Lieģeniece, A. Šponas D. Dzintare, Ï. Vigotskis, K. Dēķens, die die Sozialisierung der Kinder, die MĻglichkeiten der Bildung von der Sozialentwicklung, die Einflussfaktoren: die Spielbedeutung, Adaptierungen des Kindes im Kindergarten und Familienrolle, betrachten. Da sind die sozialen Fertigkeiten beschrieben, ihr Wesen und Arten. Es wurde auch festgestellt, was das Vorschulausbildungsprogramm in der Entwicklung der sozialen Fertigkeiten und in der Entwicklung der PersĻnlichkeit auf der ersten Stufe bestimmt. In dem praktischen Teil der Arbeit werden die ausgenutzten Methoden und die Organisation der Forschung beschrieben. Da sind die gemachten Forschungen Ņber das Spielausnutzen fŅr die Entwicklung der sozialen Fertigkeiten von den 2-3 jährigen Kindern beschrieben und die Forschungsergebnisse analysiert. Gleichfalls wurde der Fragebogen fŅr die Eltern gemacht und ausgefŅhrt. Das Thema des Fragebogens – Familienrolle in der Bildung der sozialen Fertigkeiten bei den Kindern. In der wissenschaftlichen Arbeit gestellte Hypothese hat sich bestätigt. Die Entwicklung der sozialen Fertigkeiten kann man mit verschiedenen Spielen fĻrdern.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālo prasmju attīstības veidošanas iespējas 2 – 3 gadus veciem bērniemen_US
dc.title.alternativeFormative facilities in development of social skills for 2 – 3 years old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию