• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Elektronisko testu izmantošana skolēna sasniegumu pašnovērtēšanā ķīmijā

Thumbnail
Открыть
300-38941-Fomiskins_Antons_af08098.pdf (663.8Kb)
Автор
Fomiškins, Antons
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Elektronisko testu izmantošana skolēna sasniegumu pašnovērtēšanā ķīmijā. Fomiškins A., zinātniskais vadītājs Dr. ķīm., doc. Logins J. Bakalaura darbs, 32 lapaspuses, 10 attēli, 12 literatūras avoti, 1 pielikums. Latviešu valodā. Darbā ir analizēti testu uzdevumu (jautājumu un atbilžu) veidošanas pamatprincipi ķīmijā. Tāpat ir apskatīta pašvērtējuma un pašnovērtējuma definīcijas un nozīme mācību procesā. Darbā analizētas dažādas testu veidošanas lietojumprogrammas, to priekšrocības un trūkumi ķīmijas mācību procesa kontekstā. Izstrādāti desmit testu piemēru konkrētiem skolēna sasniedzamajiem rezultātiem un veikta testu analīze. Darbā apkopota un analizēta skolēnu aptauja par pašnovērtējuma testiem.
 
Usage of digital tests of students’ achievement self-evaluation in school chemistry. Fomiškins, A., scientific supervisor doc. Dr.chem. Logins J. Bachelor’s thesis, 32 pages, 10 figures, 12 literature references, 1 appendix. In Latvian. In thesis are analysed basic principles of making tests’ tasks (questions and answers) in chemistry. Also it has been looked up the definitions of self-assessment and self-evaluation and significance of them in the learning process. In thesis is analysed different software suitable for making tests and their advantages and disadvantages in the context of chemistry learning process. There were made ten examples of tests with specific students’ achievements and analysis of these examples. In the thesis has been summarized and analysed students’ questionnaire about self-assessment tests.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18886
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV