Elektronisko testu izmantošana kārtējā vērtēšanā fizikas mācību procesā
Author
Ļeonovs, Andrejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Dudareva, Inese
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Elektronisko pārbaudes darbu izmantošana kārtējā vērtēšanā fizikas mācību procesā. Ļeonovs, A., zinātniskā vadītāja Dudareva, I. Bakalaura darbs, 55 lappuses, 24 attēli, 1 tabula, 43 literatūras avoti, 3 pielikumi. Latviešu valodā.
Darba mērķi ir analizēt dažādas elektroniskās vides fizikas pārbaudes darbu veidošanai un salīdzināt elektronisko un papīra formātā izveidoto fizikas testu rezultātu atšķirības.
Darba teorētiskajā daļā veikta literatūras analīze un izpētītas dažādas elektroniskās vides fizikas pārbaudes darbu veidošanai. Darba pētnieciskajā daļā izstrādāti fizikas pārbaudes darbi elektroniskās un papīra formāta vides salīdzināšanai un veikta rezultātu apkopošana, lai noteiktu abu vižu priekšrocības un trūkumus.
Atslēgas vārdi: elektroniskie testi, elektroniskās vides, kārtējā vērtēšana, fizika, informātika Use of electronic tests as a regular evaluation tool in physics learning process. Leonovs, A., scientific supervisor Dudareva, I. Bachelors’ thesis, 55 pages, 24 figures, 1 table, 43 literature references, 3 appendixes. In Latvian.
The goals of Bachelors’ thesis is to analyze a variety of electronic media building physics test and compare the electronic and paper-established physical test results. In the theoretical part the analysis of literature and various types of electronic environmental for physics test building are explored. Part of the research work developed in comparing physics tests in electronic and paper-based environment and in clustering environments to determine their strengths and weaknesses.
Keywords: electronic testing, electronic environments, formative evaluation, physics, informatics