Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Airaen_US
dc.contributor.authorAmoliņa, Madaraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:34:18Z
dc.date.available2015-03-24T07:34:18Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43805en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18905
dc.description.abstractPsihologs D.Ozbels ir teicis:„Ja man vajadzētu visu izglītības psiholoģiju reducēt vienā principā, es teiktu – vienīgais un vissvarīgākais faktors, kas ietekmē mācīšanos, ir tas, ko skolēns jau zina. Pārliecinies par to un māci viņu tam atbilstoši". [5, 67] Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt metodiskos materiālus 8.klases matemātikas mācību stundām, kurās skolēni gatavojas temata noslēguma jeb summatīvās vērtēšanas darbam. Bakalaura darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, secinājumiem un sešiem pielikumiem. Bakalaura darba pirmajā nodaļā tiek analizēta metodiskā literatūra par summatīvo un formatīvo vērtēšanu mācību procesā. Bakalaura darba otrajā nodaļā tiek aplūkots, kāda ir retrospekcijas būtība, kādi ir kritēriji pārskata stundām. Bakalaura darba trešajā nodaļā tiek apskatīts, kādas mācību metodes var izmantot pārskata stundās, kā izvēlēties mācību metodes, un kādas mācību metodes un paņēmienus darba autore izmantos izstrādātajās 8.klases matemātikas pārskata stundās. Bakalaura darba ceturtajā nodaļā ir aplūkots autores izstrādātais pārskats par izmantotajām mācību metodēm un pārskata stundu plāni ar metodiskajiem ieteikumiem, kurus autore ir izstrādājusi un aprobējusi. Nozīmīgākie secinājumi: Skolēni spēj veikt temata pārskatu skolotāja vadībā, jo tad skolēnos nav nedrošības sajūta par to, ka kaut kas varētu būt aizmirsts. Temata beigās skolēni jūt nepieciešamību veidot temata pārskata, lai veiksmīgi sagatavotos nobeiguma darbam. Mācību metodes izvēle pārskata stundai ir katra skolotāja individuāla izvēle, galvenais ir zināt, kāds ir stundas mērķis un sasniedzamais rezultāts. Darbu iesaka izmantot matemātikas skolotājiem tematu pārskata stundu veidošanā.en_US
dc.description.abstractThe psychologist David Ausubel said: “If I had to determine the underlying principle of educational psychology, I would say that the only and most important factor influencing learning is everything that the pupil already knows. Ascertain what it is and teach him or her accordingly”. [5, 67] The aim of the Bachelor Paper is to develop methodological materials for maths lessons in Form 8 where pupils prepare for the final topic or summative assessment. The Paper consists of an introduction, four chapters, conclusions and six appendices. The first chapter of the Bachelor Paper analyses methodological literature on summative and formative assessment in the learning process. The second chapter deals with the essence of retrospection and criteria for revision lessons. The third chapter describes what teaching methods can be used in revision lessons, how to choose teaching methods and what teaching methods and approaches the author of the Paper will use in revision lessons of maths in Form 8. The fourth chapter focuses on the review of applied strategies that was prepared by the author and plans of revision lessons with include methodological recommendations that the author has developed and tested in practice. The most significant conclusions: Pupils are able to make a review of the topic under the teacher’s guidance because then they feel sure that nothing will be left out. When all themes under the topic have been discussed, the pupils feel a need to make a review of the topic in order to prepare well for the final test. Each teacher is free to select a teaching method for the revision lesson. The most important thing is to know the aim of the lesson and the result that should be achieved. The Paper may be used by teachers of mathematics for preparation of revision lessons.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title8.klases matemātikas tematu retrospekcijaen_US
dc.title.alternativeThe Review of Themes Covered in Mathematics in Form 8en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record