Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBlūmentāls, Kārlisen_US
dc.contributor.authorBlūmentāls, Eduardsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:34:39Z
dc.date.available2015-03-24T07:34:39Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16069en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18974
dc.description.abstractViena no populārākajām metodēm, kas tiek izmantota datorspēles aģentu mākslīgā intelekta izstrādē ir uz stāvokļiem balstītu aģentu sistēma. Šī metode izmanto galīga automāta loģisko modeli, lai nodefinētu aģenta uzvedību, izmantojot dažādus stāvokļus, kas katrs definē kādu uzvedības paveidu. Uz stāvokļiem balstītu aģentu projektēšanas metodei ir savi trūkumi, kuriem darbā tiek piedāvāti risinājumi. Svarīgs uz stāvokļiem balstītu aģentu sistēmas papildinājums, kas nereti tiek izmantots šīs metodes nepilnību un citu problēmu risināšanā, ir faziloģika – loģika, kas speciāli izveidota zināšanu un cilvēka domāšanas procesu attēlošanai. Darbā tiek piedāvāts faziloģikai alternatīvs risinājums, kas, salīdzinot ar faziloģikas sistēmu, izmanto krietni vienkāršākus aprēķina paņēmienus, daudz neatpaliekot rezultātu precizitātē.en_US
dc.description.abstractOne of the most popular techniques used to develop computer game artificial intelligence is state driven agent design. This approach uses the logical model of a finite state machine to define agent behavior by using states to describe non-player character actions in different situations. State driven agent design by itself contains some drawbacks and deficiencies to which this paper offers solutions. Fuzzy logic is a special logic that imitates reasoning about linguistic terms and rules in a way similar to humans, and it is often used as a supplement to state driven agent system to solve its deficiencies or other problems. This paper offers an alternative solution to using fuzzy logic, which compared to fuzzy logic system, uses considerably simpler calculating techniques while retaining satisfactory accuracy in its results.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleUz stāvokļiem balstītu aģentu projektēšana un faziloģikas pielietojums datorspēļu mākslīgā intelekta programmēšanāen_US
dc.title.alternativeState-driven Agent Design and Fuzzy Logic Usage in Computer Game ArtificialIntelligence Programmingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige