Sporta programmēšanas mācību programma
Автор
Gruzis, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Arnicāns, Guntis
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Sporta programmēšana ir labs veids, kā iemācīt programmēšanas pamatus jauniešiem. Tā var veicināt IT speciālistu pieplūdumu darba tirgū, kā arī paaugstināt vispār eksakti intelektuālo līmeni Latvijā. Problēmas, ar kurām pašlaik skolotāji un skolnieki saskaras, mēģinot apgūt sporta programmēšanu, ir latvisku materiālu un zināšanu trūkums sporta programmēšanā vai vispār programmēšanā. Pārsvarā skolotāji spēj apgūt pašus pamatus no dažiem latviski pieejamajiem resursiem, bet pie tā arī viss apstājas. Skolnieki savukārt bieži vien ir tikai iepazīstināti ar šiem programmēšanas pašiem pamatiem un to algoritmiskās spējas aprobežojas ar elementāras vidusskolas matemātikas pielietošanu un dažiem rupjā spēka algoritmiem. Mērķis ir izdomāt veidu, kā varētu risināt šo problēmu, piemēram, izveidot publiski pieejamu vietni ar mācību materiāliem. Sport programming is a good way how to teach basics of programming to young people. It can raise a flow of IT specialists in job market and also increase overall level of science knowledge in Latvia. The problem many students and teachers nowadays face is lack of materials in Latvian and knowledge about sport programming or programming at all. Mostly teachers can learn from few available materials in Latvian and that is all. But pupils are mostly only introduced with the basics of programming language and their abilities are limited to knowledge about basic mathematics and some brute force algorithms. The goal of this project is to come up with idea how to solve this problem. For example to create publically accessible system with needed materials.