• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācijas mazumtirdzniecības uzņēmumā

Thumbnail
Öffnen
303-15196-Zakule_Indra_Iz08089.pdf (6.067Mb)
Autor
Zakule, Indra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2010
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba „Mārketinga komunikācijas mazumtirdzniecības uzņēmumā” mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju un mazumtirdzniecības teorētisko nostādņu analīzi, uzskaitīt un izpētīt izmantotās mārketinga komunikācijas pārtikas mazumtirdzniecības lielveikalu tīklā „SKY”, kā arī novērtēt mārketinga kampaņas „Gatavojam Itāliski” efektivitāti. Lai sasniegtu mērķi, autore ir izanalizējusi uzņēmumā izmantotos mārketinga komunikāciju veidus un pamatojusi to pielietojumu lielveikalu veiksmīgai pastāvēšanai, kā arī noteikusi mārketinga komunikācijas līdzekļu rezultatīvo efektivitāti un sniegusi eksperta vērtējumu gan par mazumtirdzniecības nozari kopumā, gan arī par uzņēmuma vispārējo darbību. Maģistra darbs sastāv no trim nodaļām, kas sastāda 117. lpp. Darbā ir iekļautas 5 tabulas, 7 attēli un 5 pielikumi.
 
The aim of master’s thesis “Marketing communication in retail trade company” is to determine and investigate marketing communication used by “SKY” supermarket network and to assess the effectiveness of “Gatavojam Itāliski” marketing campaign using as basis an analysis of theoretical viewpoints of marketing communication and retail trade. To achieve this goal author has analyzed types of marketing communication used by the company and justified its use for successful supermarket business and also has identified the effectiveness of marketing communication and offered an expert’s assessment on both retail trade sector as a whole and overall company activity. Master’s thesis consists of three chapters which make total of 117 pages. Thesis also contains 5 charts, 7 pictures and 5 appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19175
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV