Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baibaen_US
dc.contributor.authorAncāne, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:19Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:19Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other19999en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19204
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Mazumtirdzniecības sadales kanālu un patērētāju motivāciju ietekmējošo faktoru sadales kanālu izvēlē analīze apģērbu tirdzniecībā”. Mūsdienās, kad mainās patērētāju uzvedība tirgū, jo pastāv iespēja preces un pakalpojumus iegādāties ne tikai tradicionālajos pārdošanas kanālos kā veikalos, bet arī izmantojot attālinātos kanālus, piemēram, katalogus un internetu, mazumtirgotājiem ir būtiski noteikt katra kanāla priekšrocības un trūkumus, kā arī apzināt tos faktorus, kas ietekmē patērētāju motivāciju izmantot kādu konkrētu mazumtirdzniecības kanālu. Maģistra darbs sastāv no trīs nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba pirmajā daļā aplūkoti mazumtirdzniecības sadales kanālu un patērētāju motivāciju ietekmējošo faktoru teorētiskie aspekti, otrajā daļā tika analizēta ekonomiskās situācijas ietekme uz apģērbu mazumtirdzniecības sektora attīstība Latvijā un Igaunijā, kā arī tika pētīta konkrētu apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmu attīstība un tādu kanālu vadība kā tradicionālie veikali, katalogi un interneta veikali. Trešajā daļā tika veikts pētījums, lai noteiktu Latvijas iedzīvotāju motivāciju ietekmējošos faktorus, apģērbu tirdzniecības kanāla izvēlē. Darba noslēgumā tika noteiks, ka nozīmīgākais faktors apģērbu tirdzniecības vietas izvēlē ir cena. Atslēgas vārdi: apģērbu mazumtirdzniecība, sadales kanāli, patērētāju motivācijaen_US
dc.description.abstractThe title of Master thesis is „Analysis of retail distribution channels and factors influencing consumer motivation in distribution channel choice in clothing trade”. Nowdays, when consumer behaviour in market is changing, because there is possibility to purchase goods and services not only in the traditional sales channels but also via remote channels, for example, catalogs and internet, for retailers it is essential to determine each channel’s strengths and weaknesses, and to identify the factors influencing consumers motivation to use a particular retail channel. Master's thesis consists of three chapters, conclusions and proposals. In the first part there is a view in theoretical aspects of retail channels and factors influencing consumer in channel choice. In the second part there was analyzed economical situation in Latvia and Estonia and how it influenced apparel retail sector as well as there was investigated development of enterprises of clothing retail and such channels as traditional stores, catalogues and internet shops management. In the third part there was made a research in order to determine factors which influence Latvian inhabitants’ motivation in cloth retail channel choice. At the end of the work there was determined, that price is the most significant factor, which influences retail channel choice. Keywords: clothing retail, distribution channels, consumer motivationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSadales kanālu analīze un patērētāju motivāciju ietekmējošie faktori apģērbu tirdzniecībāen_US
dc.title.alternativeAnalysis of the distribution channels and factors influencing consumer motivation in clothing tradeen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record