• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma „Foleo” mārketinga komunikāciju sistēma un tās pilnveidošanas iespējas mūsdienās.

Thumbnail
Öffnen
303-20213-Lugovecs_Olegs_ol06001.pdf (1.858Mb)
Autor
Lugovecs, Oļegs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba tēma: Uzņēmuma „Foleo” mārketinga komunikāciju sistēma un tās pilnveidošanas iespējas mūsdienās. Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā daļā tiek aprakstīta mārketinga komunikāciju sistēma un mārketinga komunikāciju veidi. Otrajā daļā tiek izanalizēts mēdiju tirgus Latvijā. Trešajā daļa tiek analizēta mārketinga komunikācijas sistēma apavu tirdzniecības veikalos, kas pieder uzņēmumam SIA „Foleo”; novērtēti reklāmas, sabiedrisko attiecību, personiskās apkalpošanas, pārdošanas stimulēšanas metodes un tiešās mārketinga komunikācijas, to pielietošanas nepieciešamība un efektivitāte. Autors izmanto aptaujas metodi un personāla testēšanas metodi, vērtējot personāla apmierinātību. Darba apjoms: 105 lpp., darbā ir iekļauti 21 attēls, 18 tabulas, apskatīti un analizēti 44 literatūras avoti, kā arī darbam ir 9 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, realizācijas veicināšanas metodes, reklāma, personiskā apkalpošana, sabiedriskās attiecības.
 
The Master’s paper on theme: The marketing communications system of the enterprise „Foleo” and its potential for improving present day. The work contains 3 parts. In the First Part is characterized the system of marketing communications and marketing communications types. In the second part is analysis of media market in Latvia. In the Third Part analysis marketing communication system in boot selling shops that belong to Foleo, Ltd, evaluated advertising, public relationships, personal selling and direct marketing communications, promotion application necessity and effectiveness. The author used a questioning method and personnel test method. Work amount: 105 pages, 21 pictures, 18 tables, analyzed 44 literatures sources, and also there are 9 appendixes added. Key words: marketing communications, sales promotion method, advertisement, personal service, public relationships.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19208
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV