Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorLugovecs, Oļegsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:20Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:20Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20213en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19208
dc.description.abstractMaģistra darba tēma: Uzņēmuma „Foleo” mārketinga komunikāciju sistēma un tās pilnveidošanas iespējas mūsdienās. Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā daļā tiek aprakstīta mārketinga komunikāciju sistēma un mārketinga komunikāciju veidi. Otrajā daļā tiek izanalizēts mēdiju tirgus Latvijā. Trešajā daļa tiek analizēta mārketinga komunikācijas sistēma apavu tirdzniecības veikalos, kas pieder uzņēmumam SIA „Foleo”; novērtēti reklāmas, sabiedrisko attiecību, personiskās apkalpošanas, pārdošanas stimulēšanas metodes un tiešās mārketinga komunikācijas, to pielietošanas nepieciešamība un efektivitāte. Autors izmanto aptaujas metodi un personāla testēšanas metodi, vērtējot personāla apmierinātību. Darba apjoms: 105 lpp., darbā ir iekļauti 21 attēls, 18 tabulas, apskatīti un analizēti 44 literatūras avoti, kā arī darbam ir 9 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, realizācijas veicināšanas metodes, reklāma, personiskā apkalpošana, sabiedriskās attiecības.en_US
dc.description.abstractThe Master’s paper on theme: The marketing communications system of the enterprise „Foleo” and its potential for improving present day. The work contains 3 parts. In the First Part is characterized the system of marketing communications and marketing communications types. In the second part is analysis of media market in Latvia. In the Third Part analysis marketing communication system in boot selling shops that belong to Foleo, Ltd, evaluated advertising, public relationships, personal selling and direct marketing communications, promotion application necessity and effectiveness. The author used a questioning method and personnel test method. Work amount: 105 pages, 21 pictures, 18 tables, analyzed 44 literatures sources, and also there are 9 appendixes added. Key words: marketing communications, sales promotion method, advertisement, personal service, public relationships.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma „Foleo” mārketinga komunikāciju sistēma un tās pilnveidošanas iespējas mūsdienās.en_US
dc.title.alternativeThe marketing communications system of the enterprise „Foleo” and its potential for improving present day.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record