BTA Insurance Company SE darbības pilnveidošana tirgus daļas palielināšanā Baltijā un Eiropā
Autor
Radvila, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Oļevskis, Grigorijs
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbā “Apdrošināšanas tirgus segmentēšana - ieiešana Polijā” ir izpētīta Polijas apdrošināšanas tirgus nozare, Latvijas apdrošināšanas vieta pasaules, Eiropas un Baltijas valstīs. “BTA Insurance Company” SE finanšu rādītāji un tirgus segmentācija.
Par pētījuma objektu izvēlēta apdrošināšanas akciju sabiedrība “BTA Insurance Company” SE, kura darbojas Latvijā kopš 1993.gada 1.novembra, bet no 2011. gada marta ir reģistrēta Eiropas komercsabiedrības reģistrā.
Maģistra darba izstrādes laikā tika aprakstīta Latvijas apdrošināšanas tirgus vieta ekonomikā, aprakstīts Latvijas apdrošināšanas tirgus, kā arī tika izpētīta pasaules un Eiropas apdrošināšanas tirgus attīstība pēc parakstītajām prēmijām. Tika izpētīti galvenie BTA konkurenti Latvijas apdrošināšanas tirgū un pētīts BTA paplašināšanas iespējas tendencies Polijā. Pamatojoties uz iegūtajiem pētījuma secinājumiem, nobeigumā tika izstrādāti ieteikumi BTA produkta konkurētspējas celšanai citas valsts tirgū, lai piesaistītu jaunus klientus un paplašinātu tirgus ietilpību ārpus Latvijas robežām.
Maģistra darbs tika rakstīts latviešu valodā un sastāv no 93 lapaspusēm. Darbs satur 4 tabulas, 21 attēlus un 15 pielikumus. Izmantotās literatūras saraksts satur 53 avotus.
Atslēgas vārdi: tirgus segmentēšana, apdrošināšana, parakstītās prēmijas The basic objective of masters work "Insurance Market Segmentation - Entering Poland" has studied the Polish insurance market sectors, the Latvian insurance place in the world, European and Baltic countries. "BTA Insurance Company" SE's financial performance and market segmentation.
For the study of objects selected insurance company "BTA Insurance Company" SE-running Latvian since November 1, 1993, but from 2011. March is registered in the commercial register.
Master's work was described during the development of the Latvian insurance market place in economics, described the Latvian insurance market, as well as studied the global insurance market and the development of written premiums. Were investigated BTA main competitors in the Latvian insurance market and the BTA has been studied for expanding tendencies in Poland. Based on the findings of the study findings, recommendations were developed for the end of the BTA product competitiveness of the market in another country, to attract new customers and expand the market beyond the capacity of the Latvian border.
The master work was written in Latvian language and consists of 93 pages. Work includes 4 tables, 21 depictions, 15 exhibits. The list of used literature contains 53 sources.
Key - word: insurance, written premium, market segmentation