• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola loma mobilo telefonu izvēlē Latvijā.

Thumbnail
View/Open
303-20871-Kirmuska_Linda_s40764.pdf (1.076Mb)
Author
Kirmuška, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba nosaukums: zīmola loma mobilo telefonu izvēlē Latvijā Darba autore: Linda Kirmuška LU, 2012 Darba mērķis: balstoties uz darbā veikto analīzi izpētīt zīmola lomu mobilo telefonu izvēlē Latvijā. Darba pirmajā nodaļā ir apskatīta zīmola būtība un pamatvērtību raksturojums. Otrajā darba nodaļā ir analizēta patērētāju uzvedība un lēmumu pieņemšana zīmola izvēles griezumā. Trešajā nodaļā tiek analizēti kvantitatīvā un kvalitatīvā pētījuma rezultāti, lai atspoguļotu zīmolu lomu mobilo telefonu iegādē Latvijā, kā arī lai raksturotu mobilo telefonu tirgu Latvijā. Darba nobeigumā autore ir izstrādājusi secinājumus un priekšlikumus. Darba apjoms ir 97 lapas, tās satur 20 tabulas, 24 attēlus, 6 pielikumus, un 38 izmantotās literatūras avotus. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmola vērtība, lojalitāte, asociācijas, uztvertā kvalitāte, atpazīstamība
 
Name of the Master`s work: The role of a Brand in choice of mobile phones in Latvia Author of the work: Linda Kirmuška LU, 2012 The aim of the work: based on the work analysis, explore the role of a Brand in choice of mobile phones in Latvia. In the first chapter are shown brand essence and brand basic value characteristics. In the second chapter are analyzed consumer behavior and decision making process from brand choice perspective. In the third chapter are analyzed results of quantitative and qualitative survays results to show the role of a Brand in choice of mobile phones in Latvia, and to describe mobile phone market in Latvia. In the end of the work conclusions and motions are given. The work consists of 97 pages, including 20 tables, 24 pictures, 6 appendixes, 38 used literature sources. Key words: brand, brand equity, loyalty, associations, perceived quality, awareness
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19220
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV