Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorRozīte, Kristīneen_US
dc.contributor.authorBondarenko, Edvīnsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:23Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:23Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21693en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19235
dc.description.abstractDiplomdarbs „Uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšana izmantojot tīmekļa sociālo vidi” ir veltīts sociālo tīklu analīzei priekš uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšanas tīmeklī. Darba teorētiskajā daļā ir analizēti sociālie tīkli Latvijā un pasaulē un to sniegtās iespējas un funkcijas, detalizētāk pievēršoties tieši tam, kā sociālos tīklus var izmantot uzņēmumi. Darba praktiskajā daļā tika veikts un pēc tam analizēts pasākumu kopums par sociālo tīklu izmantošanu uzņēmumā „Studenttour”, lai celtu uzņēmuma tēla atpazīstamību Latvijā un piesaistītu jaunu auditoriju uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem. Otrajā praktiskajā daļā tika izstrādāti ieteikumi katra uzņēmuma mājas lapai, lai uzlabotu sociālo tīklu izmantošanu. Darba izstrādes rezultātā uzņēmumam „Studenttour” tika izveidoti reāli profili sociālajos tīklos, ar kuru palīdzību tika veikti dažādi pasākumi uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšanai. Tika arī izveidoti priekšlikumi kā jebkurš uzņēmums var uzlabot savu mājas lapu, ieskaitot arī uzņēmumu „Studenttour”. Diplomdarba apjoms ir 61 lappuses, satur 2 tabulu, 16 attēlus un 24 izmantotās literatūras avotus. Galvenie atslēgas vārdi, kuri vislabāk raksturo darbu.  Sociālie tīkli  Facebook  Draugiem.lv  Twitter  SEO  RSS  APIen_US
dc.description.abstractDiploma thesis „Popularizing the image of the company using web social environment” is devoted to the analyzing how social environment can help for popularizing the image of the company. In the theoretical part of the diploma author there analyzing the possibilities and functions of the social networks in the world and Latvia, emphasizing in the details how the companies can use this functions. In the practical part author there analyzing the company „Studenttour” and how social networks can help the company in popularizing its image to get more customers and bigger attention. At the second part of the practical part author there giving advices how every company can use different technologies to improve their social network management. In the process of the practical part author made real social profiles for the company „Studenttour” at different social networks and did series of activities to make image of the company more recognizable. Author gives as well advices how the „Stodenttour” can improve their web page and every other company as well which uses social networks. Diploma thesis contains 61 pages, 2 tables, 16 pictures and 24 sources of literature. The main keywords of the work.  Social networks  Facebook  Draugiem.lv  Twitter  SEO  RSS  APIen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšana izmantojot tīmekļa sociālo vidien_US
dc.title.alternativePopularizing the image of the company using web social environmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige