• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

AAS SEB Dzīvības apdrošināšanas darbība un Latvijas dzīvības apdrošināšanas sabiedrību prēmiju un atlīdzību analīze

Thumbnail
Открыть
303-23225-KOROLKOVS_KONSTANTINS_kk09353.docx (1.223Mb)
Автор
Koroļkovs, Konstantīns
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Tirgus daļa ir ļoti svarīga, tā parāda cik konkrēts dzīvības apdrošināšanas produkts noteiktajā kompānijā ir populārs. Latvijas dzīvības apdrošināšanas sabiedrības tirgus daļa jau vairākus gadus ir vienā līmenī. Darba mērķis ir uz Latvijas apdrošināšanas sabiedrību datu analīzes pamata izstrādāt priekšlikumus apdrošināšanu sabiedrību tirgus daļas uzlabošanai. Pētījuma galvenais priekšlikums ir, lai uzlabotu tirgus daļu ir, jāizveido jauns apdrošināšanas produkts, kas būtu ļoti nepieciešams klientiem. Atslēgvārdi: Dzīvības apdrošināšanas sabiedrība, tirgus daļa, prēmiju un atlīdzību dinamika. Darba apjoms 69lpp., kurā iekļautas 25 tabulas, 29 attēli un 16 literatūras avoti.
 
The market share is very important because it shows how popular is the particular life insurance product in the company. In Latvia the market share of life insurance companies has been the same for several years. The goal is to develop strategy (proposals) on how to improve the market share of life insurance companies by analyzing Latvian insurance companies data. Main proposal of the research is to create a new insurance product which would be needed by most of the customers.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19260
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV