Show simple item record

dc.contributor.advisorVitkovskis, Jānisen_US
dc.contributor.authorIvanāns, Mārtiņšen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:29Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:29Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23566en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19271
dc.description.abstractJēdziens „franšīze” ikdienā tiek lietots masu saziņas līdzekļos un citur, tomēr šis uzņēmumu vadīšanas organizēšanas veids Baltijas valstīs ir parādījies salīdzinoši nesen – tikai 20.gs. deviņdesmitajos gados. No tā laika līdz mūsdienām Baltijas valstīs franšīzes attīstības tempi ir bijuši diezgan lēni, ko kavēja salīdzinoši nelielais Baltijas valstu tirgus un nesenā pāreja uz tirgus ekonomiku, bet jau šobrīd ir sastopami vairāki veiksmīgi piemēri. Kā vienu no tiem var minēt Europcar franšīzi Baltijas valstīs. Maģistra darbā autors pēta un sniedz priekšlikumus vadīšanas pilnveidošanas iespējām uzņēmumam, kas nodrošina Europcar zīmola attīstību Baltijā, padziļināti ir pētīts meitas uzņēmums Latvijā, kā arī analizētas tā darbības īpatnības, kuras tiek noteiktas saskaņā ar franšīzes līgumu. Darbs sastāv no 93 lapaspusēm, 14 attēliem, 5 tabulām, 4 pielikumiem un 19 literatūras avotiem.en_US
dc.description.abstractThe concept "franchise" is used daily in the media and elsewhere. However, this way of organizing the business has been introduced in the Baltic States only relatively recently - in the 20th century in the nineties. Since then the development for franchises in the Baltic States have been quite slow, hindered by the relatively small market of the Baltic States and the recent transition to a market economy. However currently there are present a number of successful examples. As one of the successful examples can be mentioned Europcar franchise in the Baltic States. In the master theses the author researches and makes proposals for possibilities of management improvement for entities that provide Europcar brand in the Baltic States. Latvian subsidiary has been studied in details, as well as analysed the nature of subsidiary’s activities which are in accordance with the franchise agreement. The Master Thesis consists of 93 pages, 14 pictures, 5 tables, 4 annexes and 19 references.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.title"BALTIC MOBILITY OU" vadīšana un tās pilnveidošana Baltijas valstīsen_US
dc.title.alternative"BALTIC MOBILITY OU" management and its improvement in the Baltic Statesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record