Zīmolvedības problēmas un iespējamie risinājumi būvniecības kompānijā „Kalnozols Celtniecība”
Autor
Vule-Ruņģe, Jana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Garleja, Rasma
Datum
2007Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Vule – Ruņģe J. Zīmolvedības problēmas un iespējamie risinājumi būvniecības uzņēmumā „Kalnozols Celtniecība”: Maģistra darbs vadības zinību akadēmiskā grāda iegūšanai. – Rīga, Latvija, 2007. – 98 lpp.
Darbā tika veikts „Kalnozols Celtniecība” zīmola tēla pētījums, ar mērķi noskaidrot kāds ir zīmola tēls patērētāju vērtējumā: tā stiprās un vājās puses, atbilstība vēlamajam profilam, pozīcija tirgū.
Autors secinājums: zīmolvedības mērķis ir radīt tās vērtības, kuras iemieso uzņēmums un kuras pieprasa patērētājs, tā lai tās nenonāktu pretrunā. Uzņēmuma konkurētspēju ir iespējams paaugstināt pozicionējot zīmolu atbilstoši patērētāju aktualizētajām vērtībām, attīstot iekšējo mārketingu un veicot personāla kvalifikācijas celšanu.
Tab.9, att.26, bibl.43 nos., piel.5 Vule – Ruņģe J. Construction Company Kalnozols Celtniecība Brand Management, its Problems and Possible Solutions. Master’s Degree graduation paper for academic degree in Mangement Science. Riga, Latvia, 2007- 98 pages.
The present paper presents a study of the image of Kalnozols Celtniecība brand, with the aim to find out what the image is like in the evaluation of the customers: its strong and weak points, conformity to the desired profile and position at the market.
The author concludes: It is possible to raise the company’s competitiveness by positioning the brand in conformity with the values accentuated by the customers, developing internal marketing and raising the personnel’s qualifications.
Tables: 9, figures: 26, bibl. titles: 43., appendices: 5