• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga darbības analīze auto preču vairumtirdzniecības uzņēmumā

Thumbnail
Открыть
303-26604-Dzenovska_Inga_VadZ020467_2008.pdf (2.351Mb)
Автор
Rone, Inga Estere
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis ir izvērtēt uzņēmuma SIA Getz Bros. & Co. (Latvia) Ltd. mārketinga darbības efektivitāti un kvalitāti, noteikt galvenos attīstības virzienus un sniegt konkrētus priekšlikumus attīstībai. 1.nodaļā sniegts ieskats uzņēmuma vēsturē un vispārējā darbībā, analizēts produktu sortiments. 2.nodaļā raksturoti cenu veidošanas mērķi, metode un stratēģijas. 3.nodaļā aplūkota produktu sadale, vairumtirdzniecības aktivitātes, raksturoti piegādātāji un konkurenti. 4.nodaļā raksturota produktu virzīšanas stratēģija, virzīšanas metodes un aktivitātes, analizēts mārketinga budžets, virzīšanas aktivitāšu plānošanas process. 5.nodaļā atspoguļotas auto tirgus un auto preču tirgus attīstības tendences, uzņēmuma apgrozījuma prognoze, klientu aptaujas rezultāti, uzņēmuma mārketinga faktoru SWOT analīze. Darbā iekļautas 27 tabulas, 29 attēli.
 
The purpose of research is to evaluate the effectiveness and quality of SIA Getz Bros. & Co. (Latvia) Ltd. marketing activities, to point out the main directions for their marketing development and to suggest improvements. The following research methods have been used in this paper: analysis of the company’s marketing activities based on the theoretical literature, statistical analysis, forecasting, client survey, SWOT analysis and consultations with the representatives of the company. Based on the results of the analyses, suggestions for the improvement of the marketing activities have been worked out. The overall conclusion of this paper is that the marketing activities of SIA Getz Bros. & Co. (Latvia) Ltd. are internally powerful and possess many external possibilities. However, it has a number of weaknesses and potential threats.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19297
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV