• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Eiroreferenduma informatīvās kampaņas un komunikācijas stratēģijas par Eiropas Savienību un eiro izvērtējums (2002.gada oktobris - 2003.gada septembris)

Thumbnail
Öffnen
303-30794-Ercmane_Evija_ee05016.pdf (581.2Kb)
Autor
Ercmane, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bāra, Daina
Datum
2007
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Sabiedrības informēšana par ES jautājumiem sākās tikai gadu pirms referenduma par Latvijas pievienošanos ES. Tika izstrādāta un īstenota informatīvā kampaņa, kurā vienam no nozīmīgākajiem aspektiem vajadzēja būt jautājumam par lata aizstāšanu ar eiro. Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai laikā, kad iedzīvotāji referendumā balsoja par Latvijas iestāšanos ES, viņiem bija pietiekamā apjomā izskaidrota eiro ieviešanas kārtība, kas neparedzēja atsevišķu tautas nobalsošanu par lata nomaiņu ar eiro. „Tautas kampaņa” tika izveidota atbilstoši starptautiski pieņemtajai praksei, taču tās īstenošanā netika sasniegts galvenais mērķis – sabiedrības informētības par ES palielināšana. Pirmsreferenduma laikā laikraksti Latvijas iedzīvotājus praktiski neinformēja, ka līdz ar balsojumu par iestāšanos ES tiek nobalsots arī par vienotās valūtas eiro ieviešanu.
 
The information of society about EU issues started just a year before the referendum about Latvia’s participation in EU. An informational campaign was created and implemented and the issue about substituting lats with euro was supposed to be one of the most important aspects of this campaign. The goal of this research was to find out whether people participating in the referendum had enough information clarifying the implementation of euro which was considered to be done without separate referendum. The “National campaign” was developed accordingly to the international practise but the main goal of the campaign – to enlarge the level of competence of people in EU issues – was not reached. During the pre-referendum campaign newspapers almost did not inform society regarding the fact that with the vote for participation in EU they are voting also for implementation of euro.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19342
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV