Sīkuzņēmuma veicināšanas politika Eiropas Savienībā
Автор
Umrikhina, Alexandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Jundzis, Tālavs
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba tēma ir “Mazā biznesa attīstīšanas iespējas Latvijā”. Darbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmās trīs nodaļas veltītās teorētiskās literatūras apskatam. Ceturtā nodaļa – ir praktiskais pētījums par mazā biznesa attīstību Latvijā.
Pirmā nodaļa satur informāciju par uzņēmējdarbības definējumiem, kā arī par uzņēmējdarbības vadības metodēm un stiliem.
Otrā nodaļa tiek veltīta analīzei, kādā Eiro Savienība ir iesaistīta Latvijas uzņēmējdarbības attīstīšanā.
Trešā darba nodaļa tiek veltīta mazā biznesa īpatnību analīzei. Trešā nodaļā tiek izskatītas iespējamas problēmas, kuras var rasties uzņēmuma atklāšanas gaitā un pirmos darba gados.
Ceturtā nodaļā – ir praktiskais pētījums, kurā nolūkos tiek izstrādāts biznesa plāns grāmatu veikalam. Pirms biznesa plāna izstrādāšanas tiek veikts neliels pētījums par pircēju pieprasījumu uz grāmatām Latvijā.
Darba nobeigumā tiek izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi.
Atslēgvārdi: Mazais bizness, uzņēmējdarbība, grāmatnīcas ANOTATION
Work's theme is "Small business development opportunities for Latvia”. Work consists of four chapters. The first three chapters devoted to the theoretical literature overview. Chapter Four - is a practical study on small business development in Latvia.
The first chapter contains information of business definitions, and also information about business management methods and styles.
The second chapter is dedicated to the analysis of how the Euro Union is engaged in the development of Latvian business.
The third chapter is dedicated to the small business specificity analysis. The third chapter dealt with possible problems that may arise during the company's discovery and early working years.
The fourth chapter - is a practical study purposes is being developed business plan for a book shop. Before developing a business plan is carried out a small study of customer demand for books in Latvian.
Work's finall contains conclusions and proposals.
Keywords: Small business, business, bookstores