Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorOļevskis, Grigorijsen_US
dc.contributor.authorDurigina, Ksenijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:40Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:40Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33259en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19362
dc.description.abstractBakalaura darbā ir izpētīti Zara uzņēmuma jaunā tirgū ienākšanas faktori, kā arī izanalizēta Zaras stratēģiju īstenošana Latvijas tirgū, un uz iegūtas informācijas pamata tiek izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi Zaras uzņēmumam Latvijas tirgū. Darbs sastāv no tris nodaļām. Darba pirmajā nodaļā autore apskata dažādus tirgū ienākšanas faktorus, tirgū ienākšanas stratēģijas un šo stratēģiju īstenošanu. Nodaļā tiek aplūkoti ieejas veidi ārvalstu tirgū, kā arī autore pievērš uzmanību preču pielāgošanai jaunam tirgum. Otrajā nodaļā tiek analizēta apģērbu industrija Eiropā. Autore pētā industrijas tendences pēdējās desmitgades laikā lielākajos Eiropas apģērbu tirgos un apskata apģērbu mazumtirgotāju veidus, pievēršot uzmanību lielākajiem apģērbu mazumtirdzniecības tīkliem. Savukārt trešajā nodaļā autore analizē Zaras uzņēmuma ienākšanas stratēģijas jaunos tirgos, kā arī analizē anketēšanas rezultātus, lai novērtētu Latvijas Zaras patērētāju redzējumu par Zaras darbību Latvijas tirgū. Darba apjoms 62. lpp., ir izmantotas 8 tabulas un 10 attēli. Atslēgas vārdi: ārvalstu uzņēmums, stratēģijas, tirgus, apģērbu industrija.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis aim is to examine Zara enterprise new market entry factors, as well as to analyse Zara strategy realization in Latvian market, and to make suggestions for Zara enterprise in Latvia’s market. Bachelor thesis consists of three parts. In the first part author examine different market entry factors, market entry strategies and these strategies realization. In the second part author analyzes clothing industry in Europe. Author examines the latest industry tendencies in the largest European clothing markets and observes clothing retailers types, especially the most popular clothing retail chains. In the third part author analyze Zara market entry strategies and the results of survey, which was made to get Latvian Zara consumer opinion. Thesis consists of 62 pages, 8 tables and 10 pictures were used. Key words: foreign enterprise, strategies, market, clothing industry.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleĀrzemju uzņēmuma ienākšanas stratēģijas Latvijas tirgūen_US
dc.title.alternativeForeign Enterprise's Entry Strategies for Latvian Marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige