Tradicionālā un netradicionālā mārketinga mijiedarbība un saistība: Latvijas uzņēmuma ,,X"piemērs
Author
Boikova, Inesa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šavriņa, Baiba
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā „TRADICIONĀLA UN NETRADICIONĀLĀ MĀRKETINGA MIJIERDARBĪBA UN SAISTĪBA MŪSDIENU UZŅĒMUMĀ” var iepazīties gan ar tradicionālā, gan netradicionālā jeb alternatīvā mārketinga iespējām un tā pielietojumu pasaulē un Latvijā, kā arī ietekmi uz patērētāju.
Autore uzskata, ka tradicionālā mārketinga efektivitāte sāk samazināties un tā vairs nespēj piesaistīt patērētāju uzmanību un interesi, turpretim netradicionālais mārketings strauji attīstās komunikācijā ar patērētāju. Balstoties uz dažādām mārketinga teorijām un ārzemju uzņēmumu pieredzi, darba autores mērķis ir noskaidrot, vai tiešām mūsdienu uzņēmumam ir nepieciešams saistīt kopā tradicionālā un netradicionālā mārketinga pasākumus.
Galvenais secinājums, ko autore darba gaitā ir noskaidrojusi ir tāds: netradicionālā mārketinga pieeju izmantošana nodrošina uzņēmumam papildus nepiecišamās konkurentspējas priekšrocības.
Maģistra darbs sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem un priekšlikumiem, kā arī izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Darba apjoms - 86. lapaspuses., 10 tabulas, 11 attēli un 2 pielikumi. Darba gaitā izmantots 49 avoti, tajā skaitā, 19 raksti un 30 interneta avoti. Master's thesis deals with "TRADITIONAL AND NON-TRADITIONAL COOPRETATION AND CONNECTION IN MODERN COMPANY" and it may be familiar with both traditional and non-traditional marketing capabilities and its use in the world and in Latvia, as well as the impact on the consumer.
The author believes that traditional marketing effectiveness begins to decrease and it is no longer able to attract consumer’s attention and interest, while non-traditional marketing is booming in communication with the consumer. Based on various marketing theories as well as foreign and corporate experience in the author's purpose is to find out that the modern company need to link together the traditional and non-traditional marketing efforts.
The main conclusion is that the author has established in the course of the present work is: non-traditional marketing approaches provide businesses with additional competitiveness advantages.
Master's thesis consists of introduction, 3 parts, conclusions and proposals, as well as the table of authorities and attachments. The amount of work is: 86 pages, 10 charts, 11 pictures and 2 annexes. In the course of her work used 49 sources, including 19 articles and 30 internet sources were used.