Personāla apmācība un tās pilnveidošanas iespējas organizācijā "BLT"
Autor
Supe, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Putniņš, Andris
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba tēma ir „Personāla apmācība un tās pilnveidošanas iespējas organizācijā BLT”. Darba mērķis ir izpētīt organizācijas BLT pārdošanas darbinieku apmācību un noskaidrot tās pilnveidošanas iespējas.
Maģistra darbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmajā un otrajā nodaļā tiek apskatīti personāla apmācības teorētiskie aspekti – apmācības jēdziens, attīstība, apmācības process un tā posmi, kā arī apmācības veidi un metodes. Darba trešajā nodaļā autore veic personāla apmācības izpēti un analīzi organizācijā BLT. Ceturtajā nodaļā tiek aprakstīti pārdošanas darbinieku anketēšanas rezultāti, kā arī atklāti personāla apmācības trūkumi un uzlabojumu jomas. Darba nobeigumā doti priekšlikumi apmācības pilnveidei organizācijā.
Darbs sastāv no 87 lappusēm, 24 attēliem, 3 tabulām un 3 pielikumiem.
Atslēgvārdi: apmācība, zināšanas, prasmes, apmācību process, apmācību metodes. Theme of the master’s paper is „Employee training and the options for its improvement in the organization BLT”. Aim of the paper is to explore the sales staff training in the organization BLT and to clarify the options for improving it.
The master’s paper consists of four parts. In the first two parts there is discussed the theoretical aspects of employee training - the concept and the development of training, the training process and parts of it, and the types of training. In the third part of the paper there are research and analysis of employee training in organization BLT. In the fourth part there are discussed the sales staff questionnaire results, as well as defined the disadvantages of the sales staff training and identified areas for its improvement. At the end of the paper there are given proposals for improving employee training in the organization BLT.
The paper consists of 87 pages, 3 tables, 24 pictures and 3 appendixes.
Keywords: training, knowledge, skills, training process, training methods.