Starptautiskās mazumtirdzniecības elektroniskās komercijas vide Latvijā
Autor
Liepa, Laine
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rigerts, Andris
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbā „Starptautiskās mazumtirdzniecības elektroniskās komercijas vide Latvijā”, tiek pētīta Latvijas mazumtirdzniecības attīstība ar e-komerciju, patērētāju ietekme uz to un uzņēmumu attīstība, kā arī starptautiskās mazumtirdzniecības ar e-komerciju iespējas un attīstības prognoze Latvijā.
Darba hipotēze ir, attīstot Latvijas mazumtirdzniecību ar elektronisko komerciju, iespējams veicināt starptautisko mazumtirdzniecību, izvirzot Latviju par vienu no Eiropas mazumtirdzniecības ar e-komerciju līderēm. Darbā izvirzītā hipotēze ir noraidīta.
Maģistra darbs sastāv no trīs nodaļām - 95 lapām, 10 tabulām, 39 attēliem, 4 pielikumiem un 37 literatūras un informācijas avotiem.
Nobeigumā darba autore izdara secinājumus, kā arī, balstoties uz darbā veikto analīzi un izdarītiem secinājumiem, izvirza priekšlikumus starptautiskās mazumtirdzniecības ar e-komerciju veicināšanai Latvijā.
Atslēgvārdi: e-komercija, starptautiskā mazumtirdzniecība, Latvija. Master thesis „International retail electronic commerce environment in Latvia” investigates retail with electronic commerce in Latvia, consumer impact on it, enterprises development and international retail with electronic commerce options and development forecast in Latvia.
Hypothesis of master thesis is: developing retail with electronic commerce in Latvia, possible promotion for international retail, setting Latvia one of the first European retailers with electronic commerce leaders. During research hypothesis has been rejected.
Master thesis consists of 95 pages, 10 tables, 39 pictures, 4 appendixes and 37 literature and information sources.
In the closure authoress made conclusions and made proposal to promote international retailing with electronic commerce in Latvia.
Keywords: e-commerce, international retail, Latvia.