Mārketinga komunikācijas nozīme un tās attīstīšana „Ozo Golfa klubā”.
Author
Ose, Lauma
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā „Mārketinga komunikācijas nozīme un tās attīstīšana „Ozo Golfa klubā”” apskatīti mārketinga komunikācijas nozīmes uzņēmuma attīstībā teorētiskie aspekti, kā arī mārketinga kompleksa elementu izmantošana dažādu mērķu sasniegšanai. Aplūkotas arī teorijas par mārketinga komunikācijas izstrādes un efektivitātes novērtēšanas principiem. Izpētīti un novērtēti „Ozo Golfa kluba” mārketinga komunikācijas elementi. „Ozo Golfa kluba” mārketinga komunikācija ir novērtēta pēc SVID analīzes modeļa. Tika izstrādāti priekšlikumi un ierosinājumi tālākai „Ozo Golfa kluba” mārketinga attīstībai.
Maģistra darbs ir uzrakstīts latviešu valodā, tā apjoms ir 81lpp. Darbs satur septiņas tabulas, 13 attēlus, tajā ir izmantoti 40 literatūras avoti un pievienoti trīs pielikumi.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, tēla veidošana, klientu piesaiste, tiešā komunikācija, produktu realizācijas veicināšana, golfs, „Ozo Golfa klubs” Master’s thesis „Importance and development of marketing communication in „Ozo Golf club”” deals with theoretical aspects of importance of marketing communication in company’s development, as well as using marketing complex elements to achieve different goals. There is also an overview of theory about marketing communication’s development and principles of effectiveness evaluation. Furthermore there are explored and evaluated elements of marketing communication in “Ozo Golf club”. Additionally they are evaluated after SWOT analytical model. In the end there are some proposals and suggestions how to improve marketing communication of “Ozo Golf club”.
The total volume of this Master’s thesis is 81 pages. It contains seven tables, 13 figures, and three appendixes. The bibliography contains 40 sources.
Keywords: marketing communication, image, customer acquisition, direct communication, product sales promotion, golf, “Ozo Golf club”.