• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācijas nozīme un tās attīstīšana „Ozo Golfa klubā”.

Thumbnail
View/Open
303-38799-Ose_Lauma_lo08031.pdf (1.943Mb)
Author
Ose, Lauma
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darbā „Mārketinga komunikācijas nozīme un tās attīstīšana „Ozo Golfa klubā”” apskatīti mārketinga komunikācijas nozīmes uzņēmuma attīstībā teorētiskie aspekti, kā arī mārketinga kompleksa elementu izmantošana dažādu mērķu sasniegšanai. Aplūkotas arī teorijas par mārketinga komunikācijas izstrādes un efektivitātes novērtēšanas principiem. Izpētīti un novērtēti „Ozo Golfa kluba” mārketinga komunikācijas elementi. „Ozo Golfa kluba” mārketinga komunikācija ir novērtēta pēc SVID analīzes modeļa. Tika izstrādāti priekšlikumi un ierosinājumi tālākai „Ozo Golfa kluba” mārketinga attīstībai. Maģistra darbs ir uzrakstīts latviešu valodā, tā apjoms ir 81lpp. Darbs satur septiņas tabulas, 13 attēlus, tajā ir izmantoti 40 literatūras avoti un pievienoti trīs pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, tēla veidošana, klientu piesaiste, tiešā komunikācija, produktu realizācijas veicināšana, golfs, „Ozo Golfa klubs”
 
Master’s thesis „Importance and development of marketing communication in „Ozo Golf club”” deals with theoretical aspects of importance of marketing communication in company’s development, as well as using marketing complex elements to achieve different goals. There is also an overview of theory about marketing communication’s development and principles of effectiveness evaluation. Furthermore there are explored and evaluated elements of marketing communication in “Ozo Golf club”. Additionally they are evaluated after SWOT analytical model. In the end there are some proposals and suggestions how to improve marketing communication of “Ozo Golf club”. The total volume of this Master’s thesis is 81 pages. It contains seven tables, 13 figures, and three appendixes. The bibliography contains 40 sources. Keywords: marketing communication, image, customer acquisition, direct communication, product sales promotion, golf, “Ozo Golf club”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19432
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV